Doğallığı yakalayamadım.Özellikle de giydirme cephedeki camlarda...
Doğallığı yakalayamadım.Özellikle de giydirme cephedeki camlarda...
Ağaçları ve bitkileri kaldırdım fakat gene de çok yapay duruyor. Öneride bulunursanız çok sevinirim
Cvp
BENCE HİÇDE FENA DEĞİL GAYET GÜZEL BİR ÇALIŞMA BAŞARILAR.
Cvp
Dükkan cephesi giydirme cephe olacak fakat o kadar yapay durdu ki hele de camlar. Yardımınıza ihtiyacım var.
Cvp
Bence yapay durmasının nedeni bina modellerdeki renklerin hep aynı tonda gözükmesi. Örneği beyaz neredeyse heryerde beyaz olmuş. Böyle ampul gibi parlayan bir bina göze yapaylık hissi veriyor. Ortamın şartları binanın fazla ışık almasını gerektiriyor olsa bile detayları elde etmek için bence biraz daha fazla çaba gösterilmeli ve teknik çalışılmalı. Yol ve yol kenarı için de aynı şeyi söyleyebiliriz. Bu işlerden (mimari) fazla anlamam ama bunlarda sorun olduğunu düşündüm.
İyi çalışmalar.
Cvp
Beyaz konusu hiç aklıma gelmemişti. Teşekkür ederim.
Yol olmadı haklısınız. Bu renderdan sonra tekrar elden geçirdim yol ve çevresini.
Cvp
Bence bir az ışık ayarlarında ve malzeme atamalırnda doku hissini tam veremediğin için olmuş ve bunlar nedeniyle slf ılimunation dediğimiz gibi kendinden aydınlatmalı gibi durduğu için yapay bir görüntü elde etmişsin ışık ayarlarını bir az kısman ve dükkan camlarındaki malzeme atamanı fallow mesh ile yaparsan einim ki çok gerçekçi bir gürüntü edersin. Çalışmalarında başarılar kolay gelsin.
Cvp
fallow mesh hiç kullanmadım.
İp ucu verir misiniz?
Çok da teşekkür ederim.
Cvp
Eğer bunu piyasa için yaptıysan ki büyük ihtimalle öğledir , bence oldukça yeterli.Mavi giydirme cam içinde eğer vray kullanıyorsan hazır vray materyalleri veren siteler var oralardan yararlanabilirsin.