my hero
my hero
3dsmax modelleme.
Daha bitmedi.
Cvp
Biraz orantı sorunları var gibi görünüyor, yinede emeğinize değmiş, iyi çalışmalar.
Cvp
süper ya devamm
Cvp
çalışmanın geneli güzel.Ama kolda göze batan bişeyler var.
Cvp
eline sağlık çok güzel modelleme olmuş ayreten zbrush felan kullanmadan bukadar detaylı modelemek gerçekten takdire şayen :)
Re:Cvp
[quote=27517]eline sağlık çok güzel modelleme olmuş ayreten zbrush felan kullanmadan bukadar detaylı modelemek gerçekten takdire şayen :)[/quote]
Tesekkur ederim.Lakin sonradan eklediğim son iki resim zbrush.Konu açarken max ifadesi kalmış.
Cvp
evet gördüm şimdi ama ciden güzel olmuş bişey sormak istiyorum modele hareket verirken zbrushtan çıktıktan sonra bi hayli polygon sayısı artıyor polygon sayısı yüksek bir objeye hareket vermek bi hayli soz kanımca .bunu kolay bi yolu varmı yoksa normal yoldan uğraşarak ayarlamkmı lazım bilemem anlata bildimmmi teşkkürler yazacağın cevap için şimdiden .
Re:Cvp
[quote=27520]evet gördüm şimdi ama ciden güzel olmuş bişey sormak istiyorum modele hareket verirken zbrushtan çıktıktan sonra bi hayli polygon sayısı artıyor polygon sayısı yüksek bir objeye hareket vermek bi hayli soz kanımca .bunu kolay bi yolu varmı yoksa normal yoldan uğraşarak ayarlamkmı lazım bilemem anlata bildimmmi teşkkürler yazacağın cevap için şimdiden .[/quote]
Zbrush da modeli detaylandırırken poly sayısı ciddi olarak artıyor bu doğru.Lakin anime etmek için zbrush da detaylandırılan modelin displace map veya normal maps haritası çıkartılıyor ve max de kaplama olarak atılıyor.Az poligonla çok poligon varmış gibi detay görebiliyorsunuz tabi burda bunu gene sizin ekran kartı rol alıyor.Bu konuda detaylı bilgiyi http://zbrushcentral.com/zbc/forumdisplay.php?f=19 adresinden temin edebilirsiniz.