Tren denemesi.
Tren denemesi.
Bitirmeye çalıştığım bir tren modeli. Sırada kaplamalar ve mekan var. Bittikçe yeni denemeleri de buraya yollayacağım.
İyi çalışmalar...
Cvp
başarılı olmuş eline sağlık bir de buna şöyle geceliğin lambası yanarken yağmurlu bir ortam yaparsan sunum da dehşet bişey olur sanırım..
kolay gelsin
Cvp
Tebrik ederim modelleme gercekten cok guzel.. kaplama ve sunum asamasindada ayni ozeni gosterirsen cok iyi bi is cikacagina inaniyorum.. kolay gelsin
Cvp
Çok güzel bişey olacak gibi duruyor.
Cvp
Teşekkürler arkadaşlar.[;)]
Çalışmaya devam ediyorum. Mekan bitti. Şimdi kaplamaya geçiyorum.
Master chief: dediğin sahneyi gözümde canlandırıyorum. Çok iyi olur. Yanlız makinam daha fazla geometri kaldırabilecek durumda değil. Bu sahneyi ve yağmuru ayrı renderlar halinde alıp composit ile birleştirmeyi deneyebilirim.
Mekandan iki görüntü yolluyorum.
İyi çalışmalar...
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/828Gv6j8q.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/07ed2owZ6.jpg[/img]
Cvp
gercekten cok kalıtelı bı ıs oluyo,elıne saglık
Cvp
Eline saglik (: kaplamada basarilar
Cvp
güzel olmus hocam modelleme güzel sahnede güzel oluyor..sonunu bekliyoruz..
Cvp
Eline sağlık çok güzel gidiyor yavaş yavaş ince işçilikle çok başarılı bir iş çıkıyor.Kolay gelsin.
Cvp
yorumlar için teşekkürler.
kaplama olayının da sonuna geldim sayılır. Henüz tam anlamıyla bitmedi. Biraz daha uv düzenlemesi yapmam gereken yerler var. Havanın kapalı ve yağmurlu olmasını istiyorum. Şu an bi yağmur denemesi yaptım. İstediğim gibi olmadı. Render 4 saat sürdüğü için şimdilik ara verdim. Yağmur etkisini elde etmeye çalışıyorum. Olursa sunum bu şekilde olacak.
Çözmeye çalıştıklarım:
- Dağları terragen veya world machine ile yapmayı deniyeceğim. İstediğim bu yazılımlarla elde ettiğim yükseltileri ve dokuyu displace+bump veya mesh olarak max içerisinde kullanmak. Olmazsa bir alternatif olarak ayrı renderlar alıp composite ile birleştirmek.1- burada ışık ve kamera konumlarını nasıl eşitleyeceğim bilmiyorum. 2- Max´te Sky light ve GI kullandığım için renderlerı ayrı programlarda aldığımda tren ve zemin birbirinden birbirlerinden seken ışınlardan + zemin max te kullandığım hdri´den etkilenmeyecek.
- Zemin ıslak gözükmüyor.
- Bulutlar değişecek.
- Particleler çok seyrek.
- Trenin lambasına hacimsel ışık eklenecek.
- Yağmur damlaları için particle kullandım. Kare şeklindeki face´lere diffuse map ve opacitiy map atadım. Önceki resimlerde fog efekt vardı. Particle kullandığımda particle´ye ait faceler sisten etkilenmedi ve kutu kutu bir görüntü ortaya çıktı. Mecburen fog efekt´i kaldırdım. Bi yerlerde opacity map´in atmosferik etkilerden etkilenmesini sağlayan bir seçenek vardı diye hatırlıyorum.(emin değilim) Bulabilirsem tekrar sis ekleyeceğim.
hepinize iyi çalışmalar...
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/41vEJg5Wv.jpg[/img]