[MahatMA] > 4-2-3-61- nolu çalışma

[MahatMA] > 4-2-3-61- nolu çalışma

MahatMA

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/61.jpg[/img] Cuboro-Box oyunu ile vray test.

2004-11-07 19:29:12

Re:[MahatMA] > 4-2-3-61- nolu çalışma

Ertuğ

gayet ii ama gölgeler biraz fazla keskin ve yeşil küplerden bazısının görünen 2 yuzeyine birden aynı miktarda ışık düşmüş buda köşeleri belrszleştrmiş iyi bir yere düşük dereceli bi omni koy derim genel ışık miktarınıda çok az bişey düşürrsen eğer sanrm daha yumuşak bi görntü eldedersn..bu arada vray ve benzeri render motorlarının en önemli avantajı ındrect ilumination özellğidr diğer ışık kaynaklarına yoğun olarak maruz bırakmak vary in özellğini en aza indrmş burda..böyle bir sahnede(beyaz zemin ve açık alanda) ligthtacer kullansaydn ve, bir skyligth birde 0,15 lik bir omni ile çok daha eetkili bir render alablrdn .birde öyle dene

2004-11-06 17:53:39

Re:[MahatMA] > 4-2-3-61- nolu çalışma

Asp!r!N

hehe cok hosuma gitti yaw enteresan olmus valla [G3]
nereden aklina geldi ayiptir sormasi? :)
ellerine sagli cok hos olmus bence :)
herkese iyi calismalar...[G5]

2004-11-06 18:01:18

Re:[MahatMA] > 4-2-3-61- nolu çalışma

extreme

V-ray kullanmıssın ama standar render havası veriyo metal topları daha metalik yapabilirdin mesela.

İyi Calısmalar...

2004-11-07 18:45:51

Re:[MahatMA] > 4-2-3-61- nolu çalışma

MahatMA

Ertug cok aciklayici olmus,tsk,deniycem.

Spy, bunun reklamini gördüm,tahtadan bir oyuncak,150-200 euro gibi biseydi.

2004-11-07 18:55:46

Re:[MahatMA] > 4-2-3-61- nolu çalışma

oz

ben derimki bunları bi rigid body collection yap reactorle..
animasyon çok şık olur..
tebrikler

2004-11-07 19:05:09

Re:[MahatMA] > 4-2-3-61- nolu çalışma

niluferDurna

daha önce de dediğim gibi farklı bir kamera açısı

2004-11-07 19:29:12