Kusursuz Sub-d Model denemeleri

Kusursuz Sub-d Model denemeleri

Deadbeat

Mrb,

Aşağıya bir kaç denemeyi ve referanslarını ekliyorum. Bunların haricinde bir kaç tane daha var, hepsini koymaya gerek duymadım. Referansız deneme yapılmadı (1-2 tane hariç. ). 0Büyük modeller yaparak, zamanımızı boşa harcamak istemedik. Bu şekilde kasmak daha akıllıca diye düşünüp bir kaç gün uğraştık. (Aşağıya yaptıklarımdan bazılarını ekliyorum.

(Modellerin hiç birisinde Boolean, yada işi kolaylaştırıcı hiç bir şey kullanılmadı. )

Bundan sonrada, ! Kusursuz "Low Poly" model denemeleri! [G8] düşünüyoruz. Bu konuda bildiğiniz ufak tutorialler varsa, yardımcı olursanız sevinirim :)

(3 modelin referanslarınıda ekliyorum. Görmeniz açısından. )



REFERANSLAR =>

[img]http://img172.imageshack.us/img172/5859/atwrench2gj2.jpg[/img]

[img]http://img209.imageshack.us/img209/4143/imgp38kb7.jpg[/img]

[img]http://img172.imageshack.us/img172/9384/offsetkit4abp1.jpg[/img]



Denemeler ve Wire halleri =>

[img]http://img150.imageshack.us/img150/427/doorknoobs01kv2.png[/img]
[img]http://img166.imageshack.us/img166/9638/doorknoobs01wireoz3.png[/img]

[img]http://img166.imageshack.us/img166/8985/doorknoobs02pi6.png[/img]

[img]http://img246.imageshack.us/img246/5138/doorknoobs02wirefd4.png[/img]

[img]http://img166.imageshack.us/img166/1245/doorknoobs03mw2.png[/img]

[img]http://img150.imageshack.us/img150/9364/doorknoobs03wireyp1.png[/img]




[img]http://img166.imageshack.us/img166/5998/imgp3801pd4.png[/img]

[img]http://img150.imageshack.us/img150/7903/imgp3801wirelq4.png[/img]

[img]http://img150.imageshack.us/img150/7127/imgp3802pi5.png[/img]

[img]http://img166.imageshack.us/img166/5196/imgp3802wirewt8.png[/img]

[img]http://img246.imageshack.us/img246/3425/imgp3803bw1.png[/img]

[img]http://img147.imageshack.us/img147/8339/imgp3803wirevg8.png[/img]




[img]http://img147.imageshack.us/img147/2282/ofsetkit01re5.png[/img]

[img]http://img133.imageshack.us/img133/6756/ofsetkit01wiress9.png[/img]

[img]http://img96.imageshack.us/img96/3962/ofsetkit02vp1.png[/img]

[img]http://img222.imageshack.us/img222/1948/ofsetkit02wirewr2.png[/img]

[img]http://img222.imageshack.us/img222/438/ofsetkit03bh6.png[/img]




[img]http://img226.imageshack.us/img226/7807/sphere01si7.png[/img]

[img]http://img226.imageshack.us/img226/7807/sphere01si7.png[/img]

[img]http://img226.imageshack.us/img226/2472/sphere02yy4.png[/img]

[img]http://img148.imageshack.us/img148/539/sphere02wirefv2.png[/img]


Teşekkürler, kolay gelsin.

2006-10-22 18:36:13

Cvp

Çaylak

hocam bu modo programi mi?

2006-10-21 17:40:44

Cvp

Deadbeat

3dsMax ile modellendi

2006-10-21 20:00:19

Cvp

Deadbeat

Ufak bişey daha.

[img]http://img272.imageshack.us/img272/2434/cant01bi1.jpg[/img]

[img]http://img196.imageshack.us/img196/8241/cant01wireph2.png[/img]

2006-10-21 21:48:19

Cvp

Çaylak

super eline saglik

2006-10-21 21:53:16

Cvp

Block Mind

Amaç yumuşatma yaparken keskin hatlardan vazgeçmemek sanırım. Gayet başarılı ama bunun low poly´si high poly´si yok ki. Smooth yaptın mı high oluyor zaten, sadece sen wirelarda görmüyorsun o kadar.

Amacı yanlış mı anladım acaba?

2006-10-22 12:21:27

Cvp

Samce

Bunlar low poly mi??
Hehe : )
DeadBeat kardeşim.Sen buna attığın kaplamanın parametrelerinden "wire" seçeneğini işaretle.Sonra render al.Bak low polymi değil mi okee

2006-10-22 12:40:11

Cvp

Deadbeat

evet "Block Mind" amaç smooth da keskin hatları yitirmemekde diyebiliriz. Ama bazı yerler daha yumuşak. Asıl amaç "Referanslarında olduğu gibi, köşeleri kusursuz yapabilmekti.

beğendiğin içinde teşekkürler.



Low poly konusuna gelince =>

"orada BUNDAN SONRA" diye bir şey yazmıştım (ders varmı, diye YARDIM İSTEMİŞTİM). Bunlar low poly diye bir şey söylemedim?



low polyden kastım buydu. Smoot atmadan yapılan fotorealistik modeller.
Wire =>
[img]http://img279.imageshack.us/img279/478/lens2kt3.jpg[/img]

Render =>
[img]http://img331.imageshack.us/img331/7378/cameraclosehd2.jpg[/img]

2006-10-22 18:36:13