Kompozit Kaplama Çalışması
Kompozit Kaplama Çalışması
Default scanline render ile 1 adet skylight ve 2 adet omni kullanarak 2 saat gibi bir sürede render aldım, advanced ligtning kullanmadım. Arabanın biraz yamuk durması dışında yorumlarınızı bekliyorum, arabayı sonradan photoshopla yerleştirdim.
Cvp
Bu sahne vray ile bile 2 saat sürmez, biryerde yanlışlık olmalı.
Kısaca gördüğüm hataları yazıyorum : Binanın giriş merdivenleri ve kendisi biraz havada, çimenler de bordürden yukarda kalmış. Binanın zemine oturduğu yerde de bir basman kısmı olması gerekir, altta verdiğim linkteki Starmod/Ataköy örneğinde görebilirsin. Yolun map ayarı da ufak kalmış. Ağaçları da daha büyük yaparsan daha iyi olur, böyle yılbaşı ağacı gibi olmuşlar ve muhtemelen renderı kasan da onların gölgeleri. Kaldırımın kenarlarında da bir kaplama sorunu var gibi. Bir de muhtemelen yuvarlak pencerelerin etrafında doğrama olması lazım. Bakınız şekil 2Ab :) http://www.tunayapi.com.tr/referanslar.html
İyi yoldasın, kolay gelsin.
Re:Cvp
[quote=2989]Bu sahne vray ile bile 2 saat sürmez, biryerde yanlışlık olmalı.
Kısaca gördüğüm hataları yazıyorum : Binanın giriş merdivenleri ve kendisi biraz havada, çimenler de bordürden yukarda kalmış. Binanın zemine oturduğu yerde de bir basman kısmı olması gerekir, altta verdiğim linkteki Starmod/Ataköy örneğinde görebilirsin. Yolun map ayarı da ufak kalmış. Ağaçları da daha büyük yaparsan daha iyi olur, böyle yılbaşı ağacı gibi olmuşlar ve muhtemelen renderı kasan da onların gölgeleri. Kaldırımın kenarlarında da bir kaplama sorunu var gibi. Bir de muhtemelen yuvarlak pencerelerin etrafında doğrama olması lazım. Bakınız şekil 2Ab :) http://www.tunayapi.com.tr/referanslar.html
İyi yoldasın, kolay gelsin.[/quote]
arkadaşım sana katılmıyorum..çünkü,
bilgisayara göre render süresi çok oynama yapar..2 saatte sürebilir
ağaçlarda pekala okadar olabilir..thuja pilicata örneğin..kullanılırlığı uyan bir ağaç..bu boylarda ve dekoratif...
yuvarlak pencerelerin kenarlarında doğrama olmasıda olmazsa olmaz değildir..
bence..:) saygılarla..
çalışmaya gelince..rpc kullanmasaydında olurdu..çalışmayı bozan elamanlar olmuşlar..kaldırım kenarlarına bordür çekebilirsen daha iyi olur..
Cvp
Katılmayabilirsin ama yinede bu süre çok abartılı ( MX2 60 gibi bir makina kullanıyorsa bilemem tabi. Kaldı ki foruma yolladığım, 5 yıl önce yaptığım liman renderı MX2 50 makina ile raytrace shadow açıkken 35 dakika sürüyordu, üstelik vinçler, gemiler ve binalar ile bundan çook daha kalabalık bir sahneydi.) Pencere için de muhtemelen dedim, mutlaka demedim. linkteki örneklerde 2 türlüsü de var pencerelerin ama olsa daha şık durabilir.
Re:Cvp
[quote=3034]Katılmayabilirsin ama yinede bu süre çok abartılı ( MX2 60 gibi bir makina kullanıyorsa bilemem tabi. Kaldı ki foruma yolladığım, 5 yıl önce yaptığım liman renderı MX2 50 makina ile raytrace shadow açıkken 35 dakika sürüyordu, üstelik vinçler, gemiler ve binalar ile bundan çook daha kalabalık bir sahneydi.) Pencere için de muhtemelen dedim, mutlaka demedim. linkteki örneklerde 2 türlüsü de var pencerelerin ama olsa daha şık durabilir.[/quote]
Doğrudur...şık olması açısından dediğiniz gibidir...saygı duyarım...iyi çalışmalar..umarım yanlış anlmadınız..
Cvp
Yorumlarınız için tşk. arkadaşlar, render süresinin uzun olmasının sebebi skyligt kullanmam olmuştur, isterseniz bir deneyin ama skyligt ın cast shadows seçeneğinin açık olması gerekli, sahnede rpc yok onlar 3 boyutlu modeller, yuvarlak pencerelerin kenarlarına biz doğrama koymuyoruz...