Kireç gibi görünen bir malzeme olamazmı?
Kireç gibi görünen bir malzeme olamazmı?
[G12] Benim bir sorum olacak. Ne kadar uğraşırsam uğraşayım günlük hayatta kireç gibi görünen dokuyu elde edemedim. Malzeme bembeyaz ama gerek ışıklı gerek ışıksız ortamlarda hep bu gri görüntü elde ediliyor. Beyaz bir ev görüntüsünü nasıl elde edebilirim? Ortamda fog yada wolume light yok. sorun render ayarlarındanmı bilmiyorum. Ne kadar doğru bilmiyorum ama daha beyaz görünmeleri için onlara self illumination verdim hemde bazen 50-60 şiddetinde. ama buda görünüşü büsbütün yapaylaştırıyor. şöyle yaz güneşi altında gerçekçi gölgelerle aydınlatılmış beyaz bir ev görüntüsü nasıl verebilirim??? Binayı o kadar hassa modelledimki son 2 haftadır onunla uğraşıyorum ama bir kaç ayardan dolayı [u]( ki bu ayarların hepsi çok önemliler!!! )[/u] sonuç kötü oluyor.yardım ederseniz [S3]
Resmini şimdi ekliyorum.
Az önce ekleyemedimde... Soruma konu olan çalışma bu :
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/g985n668p.jpg[/img]
Cvp
farklı render motorları dene , mental ray veya v-ray ile daha sağlıklı bir sonuç alabilirsin, material olarak da architecture material seçip kaplama olarak bir bina dokusu kullanabilirsin , buna yoğunluklu bir spackle bump map kullanırsan sıva kabarıklıklarını da elde edersin, texture ve render ile ilgili binlerce ders mevcut önemli olan neyi aradığını bilmek. kolay gelsin.
Cvp
ozan gerekli açıklamayı yapmış zaten.. şayet v-ray kullanıyorsan render ayarlarındaki 1-2 ufak değişiklikle çalışmandaki gri tonu atabiliyorsun..
kolay gelsin