Silahlar (Düzeltilmiş Versiyon)

Silahlar (Düzeltilmiş Versiyon)

magicmax

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/fm6R84qVm.jpg[/img]
Sevgili 3D dostları, daha iyi bir sonuç için ne yapılabilir.
Fikir verirseniz sevinirim.

Düzeltilmiş Hali.
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/u7vG7V2dq.jpg[/img]
Sad-t tavsiyerin doğrultusunda bir kaç düzeltme yaptım. Kılıçların parlaklığı arttırdım. Segmentleri arttırdım. Ok ve yayı elden geçirdim. Umarım daha iyi olmuştur.
Sevgili cagi duvardaki mermerin yansıması var da yansıtacak birşey bulamıyor. Karşısında obje yok.
İlginiz için tşk.

Herkese iyi çalışmalar...

2006-02-26 16:34:58

Cvp

çağatay köroğlu

sağol şefik yakından görmek hep daha iyidir :)

öncelikle metal etkisi için biraz daha uğraşmalısın yeterince yansıma olmadığı kanısındayım ve ok yaya göre biraz kalın olmuş son olarak adı ne bilmiyorum çerçevelerindeki segment sorununu çözersen sahnede daha iyi görünecekler

kolay gelsin

2006-02-22 13:24:09

Sad-t´e Cvp

magicmax

uzakta olduğu için sahneyi ağırlaştırmaması için segmeti az kullandım. Ama sana yakalandım :). Metal konusunda haklısın. HDRI kullansam faydalı olur mu? tşk.

2006-02-22 14:13:54

Cvp

çağatay köroğlu

hdr bı ıse yaramaz cunku zaten ıc mekandasın yansımayı yukseltırsen daha ıyı olur

2006-02-22 18:54:21

Cvp

cagi

bırde tablonun durdugu mermer zemınde de bı yansıma olması gerekmezmı?? bu arada cok guzel gıdıyor[G3]

2006-02-23 09:58:08

Cvp

çağatay köroğlu

acıkcası golgelerın bu halını pek sevmedım ozellıkle sagdakı kılıcta ps kullanarak oraya yerlestırmıssın gıbı bır hava olusmus

kılıc ıcınde soyle bır hava yakalabılırsen cok guzel olacak gercı cok taktım metal malzemesıne ama gonul ısterkı alttakı gıbı bır hava yakala sonucta sahneye ve kamera acına gore guzel duruyorlar

[img]http://live.quizilla.com/user_images/T/TakuyaFire/1080379776_stardsword.jpg[/img]

2006-02-24 01:11:52

Cvp

magicmax

gölge konusunda %100 haklısın. Indirect ulimination da min ve max ayarlarını süre kısalsın diye düşük tercih edince bu sonuç çıktı. metal malzemesi konusunda biraz daha uğraşayım. ilgin için tşk.

2006-02-26 16:34:58