Karakterin hemen hemen son hali
Karakterin hemen hemen son hali
Modelleme konusunda yeni sayılırım ama terslik olmazsa işi sonuna kadar götürmeye çalışacağım...Karakter hakkında biraz yorum yazar mısınız ? Modellemede animasyon için zararlı olan etmenler nelerdir ?
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/MW358w3VM.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/u1E60Ps2k.jpg[/img]
Cvp
daha açık renkli, daha aydınlık bir de wire´ları da içeren bir render gönderirsen daha sağlıklı yorum yazılabilir. Animasyonda önemli olan etken poly yapısının yüz kaslarına olan uygunluğudur.
Cvp
Üçgenlerden kaçının.Ve hatta mümkün olduğunca dörtgenden yüksek sayıda kenar içeren her poligondan.
Bir de dikkat edilmesi gereken şu var. Poligonlar yüzdeki hatları takip eder nitelikte olmalı.
Cvp
güzel görünüyor. Animasyonda göz ve çenede sorun çıkabilir. Gözün çevresindeki polyleri biraz daha düzenlemelisin.
Cvp
hani hüseyin dediğim yerleri değiştirmemişsin.
hem sen bunu ilistrasyon yapmıcakmısın bırak Z-Brush da çalış. sen onda çok daha iyisin.
Cvp
Modele düzenlemeler yaptım.Şimdi de kaplama yapmak istiyorum... Bakalım neler çıkacak...Bende bilmiyorum...
Cvp
güzel gidiyor, ellerine sağlık.
Cvp
gerçekten güzel olmuş gözlere biraz daha çalış bence birde dişleri biraz inceltmelisin başarılar dilerim[;)]
Cvp
Gözlerde oynama yapmayı düşünüyorum ama çok sabırsız olduğum için hemen kaplama olayına daldım ve dersimi aldım [:s] Referans olarak bu resmi kulandım. REsimdeki karakterin kaskını da modellemeyi düşünüyorum.
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/zRRYL2344.jpg[/img]