Procedural map denemeleri

Procedural map denemeleri

grrgrr

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/v6wqJyYcH.jpg[/img]


Merabalar,
bitmap kullanmadan gercekci dokular elde etmeye calisiyorum.

masadaki koseleri duzeltmeyi cozemedim, bevel profile ile yapmistim.
masanin ahsap dokusu cok ugrastirdi, cilali agac yapamayinca eski pusku yoluna gitttim.

en sagdaki elmanin materialini bir tutorialdan ogrendim, az biraz degistirdim.

2006-01-02 08:09:37

Cvp

necro

masayı kesit çizip lathe aracı ile modellersen daha iyi olur.hemde kolay.cilalı ağaç içinse reflection kanalına raytrace atayabilirsin.dokular fena gözükmüyor.kolay gelsin.

2005-12-27 15:49:15

Cvp

passorfuture

kolay gelsin. sehpanın uzerindeki desen cok cok guzel olmus,nasıl basardın biraz bilgi verirmisin. tesekkurler

2006-01-02 00:37:41

Cvp

grrgrr

saolun,
simdilik masa cizgisine dokunmuyorum, fakat evet, bevel profile yerine lathe ya da loft kullanmak daha iyi olacak.
reflection cilasi atip yeniden yolluyorum.

ahsap icin cok deneme yaptim: bir mix map var. bir kanalda noise, digerinde ahsap materyal(%88). ahsap materyal slotu ise standard material, diffuse kanalinda smoke, smoke map in bir kanali sabit renk, digeri wood map. wood mapin iki kanali sabit renk.
wood mapin wood parameters kismi yordu beni. bu map bump ve displacement kanallarina da uygulandi. (disp. e gerek yok aslinda sanirim)

su anda anlamaya calistigim sey: icice mapler mi daha cok zorlar render asamasini, yoksa bitmap mi? yani hangisi daha ekonomik olur (eger gorsel boyut ayni derece de tatmin ediciyse)?
ayrica reflection kanalina konacak flat mirror, reflect-refract, ve raytace secenekleri konusunda nasil karar vermem gerektigini bilemiyorum. (bu resimdeki raytrace)
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/hv0AfdZ0x.jpg[/img]

2006-01-02 08:09:37