çanakkale askeri(low poly)
çanakkale askeri(low poly)
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/EEW1W0zHf.jpg[/img]
Selamlar.
Şimdiki son hali böyle.Önerilerinizi beklerim.
Alttaki resimden bakarak modelledim.
saygılar
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/K86tSW1RJ.jpg[/img]
Cvp
Güzel olacağına inanıyorum.Kolay gelsin
Cvp
Yeni yüzler
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/1J6V4JbR7.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/C56oTCR12.jpg[/img]
Cvp
ya baba ben bu karakteri bi yerden tanıom[:)]
bide biraz smooth değeri ver
meshsmooth ya da turbo smooth falan
böyle half-life deki sabuncuya benziyo[:P]
Cvp
öhöm öhöm =)
samet model low poly turbo smooth verirsem amacında sapacaktı:D bide sabuncuya benzettiğin yüz bana aittir(bıyıklar "corel"de yapıldı tabiki)
Cvp
yüz olarak değil canım
ayıb ettin
ben bu smoothsuz haliyle, vücudu benzettim
Cvp
referans resimle kıyaslayacak olursak, en çok dikkat çeken sorun texture rengi, kıyafet fazla cart bi sarı olmuş, referanstaki renk ise daha ziyade deve tüyü tonunda, çok daha soluk. bunun yanında model anatomisi olarak; bacakların gövdeye göre fazla küçük olduğunu görüyorum, model için genel anlamda oran-orantıyı alabileceğin bi referans kullanmamışsın sanırım.
kaç üçgen var şu an itibariyle modelde?
kolay gelsin.
Cvp
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/Vm7747Zvt.jpg[/img]
Önerileriniz doğrultusunda tekrar kaplamalarla oynadım.Referans olarak kendimi kullandım yahu benim bacaklarımmı yamuk nedir:DModel yaklaşık 2000 üçgen civarında.Yüze ve ellere çok üçgen gitti.
Öneri ve eleştirilerinizin devamını beklerim
saygılar
Cvp
Tekrar kaplamalarla oynadım demişsin.Üstüme vazife değil ama eski halinden daha kötü olmuş bence.Kumaştan ziyade naylona benziyor üstündekiler(kafam dağınık cümle kuramıyorum).Bacakları vucüda orantılı olmamış ve şapkası biraz fazla büyük olmuş...
Cvp
Kaplamaları daha iyi yapmak için izlemem gereken yollarıda söylerseniz beni pek memnun etmiş olursunuz.Zira söz konusu sıradan bir asker değil Çanakkale askeridir.Şapkayı ve vücut oranlarını yeniden gözden geçireceğim.
teşekkürler