Yamuk carrera

Yamuk carrera

exclusive

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/8RCWS8y07.jpg[/img]

Arkadaşlar daha baştan yamuldu bu... İlk modelim sayılır o yüzden bu yamukluklarla nasıl başedilir bilemiyorum.

Yamukluğun olduğu yerdeki vertexlerle oynadım biraz ama olmadı bitürlü. Yardımmmm!

2005-11-12 18:24:45

Cvp

Hasan Karaaslan

ilk once soracagim arabanin yan goruntusu neden ters merak ettim ? o sekilde iken modellemek hayli zor olsa gerek...

birde arabayi wire sekilde atarsan hatalari / bozukluklari anlamak daha kolay olur

2005-11-10 11:34:05

Cvp

sonsuz

yan görüntüyü fliple..

2005-11-10 12:09:51

Cvp

exclusive

Yan görüntü renderde ters çıkıyor çalışma ekranında normal. Neden öyle olduğunu bilmiyorum ama çok da önemli olmadığı için düzeltme gereği duymadım.

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/Zv0PcDsUn.jpg[/img]

2005-11-10 18:04:12

Cvp

Hasan Karaaslan

wire´i smooth lu degilde low poly olarak atarsan daha duzgun incelenebilir...[G5]

2005-11-10 21:15:44

Cvp

exclusive

Hemmen yolluyorum
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/4ZnXYGvc6.jpg[/img]

Bu da diğer bi açıdan, bu kısım da oldukça problemli...
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/ZxV5H2gLU.jpg[/img]

2005-11-10 21:35:10

Cvp

xLess

zamanım yok tam bakamadım ama genel bir yargı için dikkatini bi yere vermek istedim. farın sağ tarafına yakın arkalardai kısmında bier 5 ge ve bir 3 gen yanyana. ordaki 3 geni 4 gen yap dipğer beşgende 4 gen olsun gibi... bunun gibi modelleme hatalarına dikkat ettikten sonra polygon aralıklarına dikkat et.mesela gereksiz bazı yerlerde çok fazla polygon olması model üstündeki kontrolünü yütürmene sebep olabilir ki olurda o yüzden mümkün olduğu kadar polygonu az tut. eğim var diye orda edge olması geremez. smooth uygulandıktan sonra nasıl görüneceği önemli o yüzden her yere edge örmeme lazım.. bunun dışında yorumlar geleccektir zaten. kolay ngelsin...

2005-11-11 00:16:10

Cvp

exclusive

Teşekkür ederim xLess hemen söylediklerini uygulamaya çalışacağım...

Bu arada arabaya nasıl detay ekleyebileceğim konusunda da çok cahilim. Örneğin arabanın kapısı vs. gövdeden ayrı bir parça gibi gözükmesi için ne yapmalıyım?

2005-11-11 16:45:49

Cvp

pirtikcan

bence hiçbişey yapma şu anda düzeltmek için çünkü okadar fazla gereksiz polygon varki çok daha azaltılabilir. bende ilk çalışmalarımda çok polygon koyuyodum. ama çok zorlaştırıyo işi. az olunca zaten göz kalabalığı filanda yok hemen anlıyosun problemin ne olduğunu. bence hemen azalt şu gereksiz polygonları..

kolay gelsin.

2005-11-11 19:44:32

Cvp

Legolas

sıfırda ntekrar başla desem =) daha iyi olur hem daha düzgün olucak görüceksin modelindeki yalışlıkları bir daha yapmadığınıda farkedeceksin =)

2005-11-11 20:15:10