bitmedi...İnsan Modeli...
bitmedi...İnsan Modeli...
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/cUKG5MLna.jpg[/img]
referans kullanmadım.tamamen box modeling ürünü.
render default .max7.
Kas gruplarında abartıyı ben isteyerek yaptım.
bacak kaslarını abarttım biraz.
umarım bu sefer eski hataları tekrarlamamışımdır.
Cvp:bitmedi...İnsan Modeli...
Sorunları yine de var ama epeyi ilerleme görüyorum. Üzerinde çalışmaya devam edersen iyi bir şey çıkacak gibi.
Cvp:bitmedi...İnsan Modeli...
hocam çok güzel olmuş.tebrik ederim. yalnız sana bişey söylemek isterim. ben 7 yıldır fittness ile uğraşıyorum az çok anatomiden anlıyorum :) o nedenle göğüslerin iç kısımlarını birbirine yaklaştırıp alt kısımlarını yanlara doğru çok az daha genişletirsen ve bacakların iç kısmını (kasıklardan diz kapağına doğru) biraz daha kalınlaştırırsan daha güzel olabilir.dış bacağa göre ince kalmış gibi sadece bir tavsiye.model senin tabiki istediğin gibi kas koyabilrsin.:) ben yeniyim organik modelleme yapamıyorum henüz o nedenle çok bilmişlik yapmayım ama sadece vücut için bi kaç tavsiyemdir. iyi çalışmalar.
Cvp:bitmedi...İnsan Modeli...
diğer tüm modelerinden daha, belki de en organik olan modelin olmuş tebrik ederim. diz altı biraz kısa, göğüsler yuvarlaklaşmış, dizin kendi iç yapısı ve planları eksik ufak tefek oran sorunları(bu öznel bir yaklaşım) dışında bana göre problem yok gibi . kolay gelisn.
Cvp:bitmedi...İnsan Modeli...
editable meshle falan mı yaptın söylersen sevinirim
hocam
ayrıca segments dğerleri kaç bi bilgi versen
Cvp:bitmedi...İnsan Modeli...
primitif bir box oluşturup segment sayılarını 2 3 girip edit poly ye çeviriyorum.DAha sonra kabaca torso yu oluşturup cut ile detay ları verşyorum.Kolları ve bacakları bevel ve ya exturude ile oluşturuyorum.Segment sayısı turbosmooth uygulayınca bayağı artıyor.Sayısını şu an bilmiyorum dosya yanımda değil ama low poly model değil o nu bilmeni isterim.