Venedik Tarzı Kanal
Venedik Tarzı Kanal
Ön taraftaki nesnelerin modellemesi bitti sayılır. Malzeme olarak da fikir vermesi açısından basit malzemeler atadım. Tüm modelleme işleri bitince kaplamalara silinmiş/kazınmış boya, kir, yosun yeşili yerler eklicem. [img]http://www.tr3d.com/dosyalar/4bKkut8n6.jpg[/img]
Cvp:Venedik Tarzı Kanal
ya o şekil kırık dökük duvar kaplamasını nasıl yapıyorsunuz. ben bi çözemedim yeni olduğum için.çok değişik olmuş.yosun falan demişsin. onuda merakla bekliyorum. wallahi. bu tarz kaplamaları öğrenmeyi istiyorum. iyi çalışmalar.
Cvp:Venedik Tarzı Kanal
ben bir fikir vereyim,
gerci hiç bu tur kaplama kullanmadım ama.
sanırım anlatacagım yöntem işine yarar.
duvarda katmanlar olustur en alt katmana tas tugla ne ise kapla.
onun üstündekileride sıva olarak kapla (bumb olur mesela)
dıstaki duvar sıva katmanlarını line ile cizip kalınlık verebilrsin.
ilk aklıma gelen yontem bu oldu.
en gercekciside bu olur bence...
kolay gelsin.
Cvp:Venedik Tarzı Kanal
Hmm baya güzel olacak gibi..Kaplamalrıda Bir güzel yerleştirdin mi gerçekten Güzel olacaktır...Böyle Sahne de Kırmısı Tuğlakullan derim Üstüne yeşil yosunlar Gerçekten Güzel gözükücektir...
Cvp:Venedik Tarzı Kanal
Sağol Hazaro. Ben de o tarz düşünüyordum. Özellikle evlerin su ile birleştiği yerlere, pencerelerin altlarına ve kırılmış sıvaların altındaki tuğlara yosun yerleştirecektim.
dahaka_so : Bunu iki töntemle yapabilirsin.
1- Kaplamayla yapabilirsin : Bunu da iki yöntemle yapabilirsin. Max içinden mask yaparak ya da resim edit programlarıyla tek kaplamayla. Ama bu yöntemler yakın mesafede derinliği olması gereken kırıklıklarda kötü durur.
2- Modellemeyle (Resimdeki modellerde öyle şu an): Bunun da kestirme bir kaç yöntemi var. Plane yapıp üzerinde cut toolu ile kafana göre kesersin. Sonra kestiğin yeri silersin. Kenarları shifte basılı tutarak çekersin. Kesilen yerin altına da bir plane koyup üzerine tek kaplama atayabilirsin. (Kesip içe doğru extrude da olur)
Ya da spline ile kırık yerler de dahil olmak üzere çizip extrude yapabilirsin.
Ya da :) yaptığın modellerden kırık olması gereken yerleri boolen ile çıkartırsın (çıkartacağın nesnelerin köşe sayısı az olması lazım ki kontrolü kolay olsun)
Tabi bunlar için temel bilgileri bilmen lazım, kolay gelsin.
Cvp:Venedik Tarzı Kanal
arkadaşım çok teşekkürederim. çok aydınlattın beni. temel bilgileri biliyorum.yani dediklerine yabancı değilim ama sadece aklımdan geçmemişti.:) çok sağolasın ilgine. çalışmanın devamını dörtgözle bekliyoruz. iyi çalışmalar dilerim.
Cvp:Venedik Tarzı Kanal
Rica ederim.
Update
[img]http://www.geocities.com/redeemertr/deneme32.jpg[/img]
Cvp:Venedik Tarzı Kanal
OO gittikce Güelleşiyor...İlerdeki Balkonun korkulukları Çok sık gibi geldi...sağ taraftaki balkondan Bir insan suya bakarken iyi giderdi açıkca...
Cvp:Venedik Tarzı Kanal
Cok iyi gidiyorsun, bitince eminim cok güzel birsey cikacak ortaya.
Cvp:Venedik Tarzı Kanal
Teşekkürler arkadaşlar. Hazaro, o balkona hoş bir bayan modeli koymak isterdim ama modellediğim bir karakter yok. Var ama bu sahneye pek uygun değil :)
http://www.geocities.com/redeemertr/Armor16.jpg
Yavaş yavaş modellemenin sonuna geldim sanırım. Hatalı yerler vardır ama benim dikkatimi çekmedi. Özellikle oran sorunu olabilir, arka planda referans falan kullanmadım.
[img]http://www.geocities.com/redeemertr/deneme34.jpg[/img]