yardım ve eleştiri

yardım ve eleştiri

acifter

böyle bir karakter çizmiştim onu boyamaya çalışıyorum. photoshop kullanıyorum, basit bir tane de scetch padim var. Ama çok uzun zaman alıyor. Sanırım birşeyleri yanlış yapıyorum önerilerinizi bekliyorum. Ordaki boyamalar brush ve parmaklama tooluyla yapıldı...
karakterle ilgili düşüncelerinizi de öğrenmek isterim. [img]

2005-09-18 23:35:39

Cvp:yardım ve eleştiri

POWERD3D

Wip önizleme resminde traş bıçağı var istersen çalışmanın önizlemesini koy. Belki bakmayanlar bile bakıp yardım edecektir o zaman. Kolay gelsin.

2005-09-16 00:47:30

Cvp:yardım ve eleştiri

Hazaro

WOOWWWww.. Çok güzel bir çalışma Dilim tutuldu demesem yeridir..KArakter ayrı bir güzel...KArakterin sakalı çok oşuma gitti ayrıca..Beni rahat sız eden tek mesele sağ kısımdaki kollar ençok ta alt kol bıcak tutan biraz daha büyük olaymı ş gibi geldi...Son halini büyük bir sabursuzlıkla bekliyorum...

2005-09-16 00:49:12

Cvp:yardım ve eleştiri

acifter

Ya evet ben de gördüm traş bıçağını ama onu ben koymadım. Nasıl öyle olduğuna dair bir fikrim de yok ve nasıl değiştireceğimi de bilmiyorum. [:(]

2005-09-16 00:50:14

Cvp:yardım ve eleştiri

rembrandt

hııımmm.BURNUMA KALİTELİ BİR MİTOLOJİ YETENEĞİ kokusu geLİO

2005-09-16 04:52:18

Cvp:yardım ve eleştiri

aXe

Güzel bir karakter olmuş. Ençok arka ayaklarını sendim[G5]

2005-09-16 09:25:52

Cvp:yardım ve eleştiri

BOSS

boyamada karaktere çok bağlı kalmışsın ben bunu hiç başaramam da . çok güzel

2005-09-17 15:13:40

Cvp:yardım ve eleştiri

nacho_grande

Selami cok fazla detaya girmeden once renkleri ve tonlari blokla. Daha sonra blokladigin renkleri smudge (senin muzir tabirinle parmaklama:) toolu ile birbirine gecisi saglamalsiin. Smudge tool icin konfigurasyon olarak brush seceneklerinde sunu kullan: soft edged (yumusak kenarli), scatteringi %38 yap count 10 olsun. Other dynamics i de isaretle.

Istersen daha kolay bir metod olarak farkli bir layerda resmi komple siyah beyaz gri tonlarda blokla ve detaya girip bitir. Sonrasinda uzerine koyacagin diger layerlar ile renklendirebilirsin. Onu o zaman anlatirim. Kolay gelsin.

Ilave: Karakter guzel olmus. Yalniz el ve ayaklara iyice calis derim. Bir de zemini goz hizasinda yapmissin. Eger oyle bir perspektif kullanacak isen butun kompozisyonu ona gore kurgulaman lazim. Cunku zemin olarak koydugun cizgi ufuk cizgisi ise (ki su anda oyle) yaratigin koltuk alti ve cenesi gibi yere bakan planlarini da gormemiz lazim. Yani uzun lafin kisasi perspektifin su anda hatali :)

2005-09-17 16:05:11

Cvp:yardım ve eleştiri

acifter

Herkese çok teşekkürler. [:D] Hocam yardımınız için ayrıca teşekkür ederim. Bilgisayarda boyama konusunda sölediğim gibi yeniyim ama çok hevesliyim :D. Perspektif konusuna gelince aslında çizime herhangi bir perspektif vermemeye çalıştım . Bütün kaçışları zemine paralel yapmaya çalıştım. Bu sayede çizimden daha çok karakter tasarımı (araba tasarımı çizimlerinde olduğu gibi tekerlekler ufuk çizgisi üzerinde bütün kaçışlar zemine paralel) yapmış olurum gibi düşündüm. Ama sanırım organik çizimlerde göze çok hoş görünmüyor [:)] Eleştiriniz için teşekkür ederim dikkate alacağıma emin olun. Birde galerideki cüce çalışmanızı gördüm sakal ve saç konusunda da bilgi verebilirseniz çok sevinirim [G18]

2005-09-18 01:45:47

Cvp:yardım ve eleştiri

drekon

çok emek istiyor ama güzel bir çalışma olacak. ten rengini daha açık birşey yapsaydın keşke. gölgeler falan belli olmaz bunda.

2005-09-18 18:12:46