nasil daha gercekci görünür?
nasil daha gercekci görünür?
lütfen isik ve malzeme acisindan bakin hazir malzemeler kullandim çalistigim için çok vaktim olmuyor. ama yakinda kendi iç mekan tasarimimi göndericem. saygilarimla...[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/b7Bzj8M39.jpg[/img]
Cvp:nasil daha gercekci görünür?
şu patlamadan kurtulup
kaplamaları
ıyı ayarlarsdan
gayet ıyı olacagı kesın
bu halı bıle fena degıl
Cvp:nasil daha gercekci görünür?
ya map olayini daha cözemedim map ler hep küçük parçalar bunlari büyük yüzeylere uygulayinca ya kendini tekrar ettigi anlasiliyor ya da map bundaki gibi büyük oluyor.
Cvp:nasil daha gercekci görünür?
tılıng ı artır yada bıraz arayarak yuksek cozunurlukte kaplama bul o zaman daha kolay olacak yetenegın oldugu cok acık buradan sonrası kolay gelır tek derdın kaplamaların tekrarı olsun [G5]
Cvp:nasil daha gercekci görünür?
eyvallah...
ya indirect illuminationla ilgili bilginiz var m1?
yani hangi enginler ii sonuç verir basit ayar1 var mi?
ilginizden dolayi tesekkürler...
Cvp:nasil daha gercekci görünür?
aridogan,
kaplamalari kullanirken bir konuya dikkat etmeni tavsiye edecegim.
material editorde maps /diffuse color ikonunun yanıda blunan malzeme adına tıkla.
gelen yeni penceredeki bitmap parameters kısmında ,
cropping/placement kısmı içinde view image var onu ac.yanındaki kutucugu isaretle.
actıgın view image da ,kaplamalarında tekrarar oluyordu yaa, cok dikkat ceken koyu damar vs gibi kısımları dısarıda bırakırsın.
resimdeki gibi bu durumda tekrarlar o kadar dikkat cekmez..
kolay gelsin.
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/ikee2pAwV.gif[/img]
Cvp:nasil daha gercekci görünür?
hoca çok saol çok faydali oldu...
ben bunu bilmiyodum.
o zaman photoshopta tiling 1 olacak genis malzeme yapmak ii olacak herhalde crop mantigiyla.
tesekkürler....