yeni render "cg karakter" ....animasyonu burada

yeni render "cg karakter" ....animasyonu burada

Problem

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/EIJ02S557.jpg[/img]



[url]http://www.zippyvideos.com/5101610001052256/movie_0003/[/url]
animasyonun kısa bir bölümünü buradan izleyebilirsiniz...........

2005-09-05 22:01:26

Cvp:yeni render "cg karakter"

nacho_grande

B 23 neden ters duruyor . UVWMap den flip yaparsan duzelecek.

2005-09-04 16:21:46

Cvp:yeni render "cg karakter"

kuzgunoglu

Hmm, ilginç olmuş. Saç olayı bile var. Zırhı parça parça olsa? Omuzluk ayrı, ara parçalar ayrı..?

2005-09-04 17:12:23

Cvp:yeni render "cg karakter"

Problem

B 23 öyle kaldı valla üstüne düşmedim ama düzeltmekte fayda var bayağı dikkat çekti:) modeli animasyon için düşündüm o yüzden vücut kısmında çok kasmaması için yüzey sayısını düşük tuttum , eğer uygun bir upload sistemi bulursam, animasyonun 20 saniyelik bölümünü gönderebilirim , öneriniz var mı bu konuda?

2005-09-04 17:18:57

Cvp:yeni render "cg karakter"

Problem

bu arada animasyonda saçları ortamdan çıkardım çünkü render süresini iki katına çıkarıyodu.

2005-09-04 17:50:15

Cvp:yeni render "cg karakter" ....animasyonu burada

Problem

Animasyonu yukarıda resmin altındaki adresten izleyebilirsiniz, henüz 10 - 15 saniye yapabildim.

2005-09-05 02:40:34

Cvp:yeni render "cg karakter" ....animasyonu burada

nacho_grande

Hehehe sinema dili acisindan cok guzel olmus. Ama yururken adamin belden ustu kalip gibi gidiyor :) Bakislari cok psikopat begendim. Eline saglik.

2005-09-05 04:09:09

Cvp:yeni render "cg karakter" ....animasyonu burada

kuzgunoglu

Evet, omuzların oynamaması en büyük eksik. Onun haricindeki şeyler biraz zaman ile düzelir bence. Bir modele iskelet koymak ve hareketlendirmek aşamasından sonra doğrusu ben de şu özellikle yürüme ve/veya koşma olaylarında epeyce bir sıkıntı çekiyorum.
Bu sorunlara çözüm bulsak ... İşler hallolacak sanki...
Ne yapsak?

2005-09-05 06:39:55

Cvp:yeni render "cg karakter" ....animasyonu burada

kalimba

Güzel gibi duruyor. Silahın kabzasını sağ el emanet gibi tutuyor orası bana garip geldi. Kameranın süzülüp gitmesinden oldum olası rahatsızlık duymuşumdur. Yani kamera sebepsiz yere duran bir şeyi gösterebilmek için etrafında dönmesi ve ortalamaya çalışmasını bence garip oluyor. Aynı kamera yerine açıyı değiştirmek için başka bir kamera bence daha iyi olur. Saçı yavaşlıyor diye kazımışsınız :) en azından bir kask daha iyi olabilirdi diye düşüyorum.

Devamını bekleriz. Elinize sağlık hocam.

2005-09-05 11:50:34

Cvp:yeni render "cg karakter" ....animasyonu burada

Problem

Yorumlar için teşekkürler , bu ciddi anlamda ilk animasyon denemem diyebilirim bir-iki ay önce caracter studio ya başladım ,kalimba sağ olsun desteği çok büyük bu konuda , bazı koordinat atama ve zamanlama hataları olduğunu ben de görüyorum, kameraların hareketi verilen pozisyonlar ve rol sıralarının tecrübe ile gelişeceğini düşünüyorum (yönetmen gözü ile görmeyi öğrenmek lazım), en azından bu işden çok şey öğrendim , sonraki çalışmalarda özellikler daha iyi yerine oturacaktır.İlginiz için teşekkürler hele şu konuyu bir sona bağlayayım hemen ikinci bir senaryoya başlicam :) ( bakarsınız ileride drekona bir animasyon forumu açtırırız:)

2005-09-05 22:01:26