zbrush+max "Ayıadam"
zbrush+max "Ayıadam"
Zbrush_Gün-2
Z-brush için max ta doğaçlama yaparak, yüksek hızda bir temel mesh hazırlayıp zbrushta displacement map hazırladım.
Bu gün akşama doğru başladım 4 saatte filan da bitirdim.
Sırasıyla temel mesh i, sonra 2 defa meshsmooth uygulanıp displace yapılmış modeli görüyoruz. Rigleme olayını temel meshe yapabilmek çok büyük bir de avantaj bence. Ben sevdim bu z-brush olayını.
Ama nedense ters çevirmeme rağmen bumpmap i oturtamadım, aslında oturmuş olması lazım ama tuhaf görünüyor işte. Oysaki displacement map i aynen bump kanalına atmıştım. Ayarlardan da v=-1 yapmıştım...
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/8No7f9GGj.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/MFKOzS4mV.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/D3lVXPklA.jpg[/img]
Cvp:zbrush+max "Ayıadam"
ayı gibi olmuş gercekten,
iyi gidiyor valla..
üzerine kıl kaplayacakmısın??
harika olur o zaman. kolay gelsin..
Cvp:zbrush+max "Ayıadam"
Gokhan gercekten enteresan bi yaratik olmus, Muratin dedigi gibi kil yaparsan tadindan yenmez eheh.Devamini bekliyoruz, kolay gelsin
Cvp:zbrush+max "Ayıadam"
PULSAR bize biraz Z Brush öğretir misin? Azıcık yani... Ne olur?
Cvp:zbrush+max "Ayıadam"
http://www.zbrushcentral.com/zbc/index.php
Giriyorsunuz, orada tutorials forum var. İnceleniyor. Sonra foruma üye olunuyor ve "z-brush practical guide" aranıp, bulunuyor ve incelenmeye başlıyor.
Bu practical guide max help gibi bir şey. İçinde aradığın her şey var.