cg karakter durum testleri ve morph çalışması
cg karakter durum testleri ve morph çalışması
ufak bir animasyon çalışması için karakter duruş testleri, kaplamalarda bazı sorunlar var , vakit geç olduğu için dönüş yapamadım, kaplamaları görmezden gelerek değerlendirirsiniz umarım:)
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/Kq55Re0x6.jpg[/img]
Cvp:cg karakter durum testleri ve morph çalışması
ayaklarda sorun var farkındayım :)
Cvp:cg karakter durum testleri ve morph çalışması
Hocam parmaklarda da biraz sorun war sanırım.. Ama genel olarak duruşlar fln güzel duruyor.. Animasyonu beklioruz.. Bu adam birilerini dövücekmiş gibime gelio [G1]
kolay gelsin..
Cvp:cg karakter durum testleri ve morph çalışması
Hocam çok güzel bir karakter yapmışsın. Ben surat ifadelerini çok beğendim.
Eklem yerlerini (dizler, parmaklar vb.) karşılıklı olarak örmek şart. Dirsekte surun az gibi ama oradada problem var. Dizdeki zaten kendini açıkça belli ediyor.
Eğer çizme elastik bir şey değil ise bacağın üst kısmından bağımsız hareket etmesi daha iyi olabilir. Şu haliyle yapışık gibi. O bölgeye eklemeler yaparsan o durum ortadan kalkacaktır. Gövde kendi etrafında bükülebiliyormu? Yoksa gövdeyi komple tek parçamı yaptın? Eğilmelerde ve dönmelerde iki parça olması iyi olacaktır.
Bi de bişey sormak istiyorum. Modelde değişiklik yaptığın zaman (ekleme-çıkartma) bi çok yerini tekrar rigleme gibi bi durum oluşuyor bunu engellemenin bir yolu varmı?
Eline sağlık güzel bir çalışma olmuş.
Cvp:cg karakter durum testleri ve morph çalışması
Parmaklar bu kadar kısa süreli bir çalışma için ayrıntı olarak gözümü korkuttu o yüzden çok özenemedim yoksa parmaklar en az vücudun tamamı kadar zaman istiyo, elimpratikleştikçe daha fazla ayrıntıya girerim diye düşünüyorum, bu çalışmada daha çok yüz ifadelerine ağırlık vermeye çalıştım,
Sevgili kalimba şu işte senin de payın var caracter studio da ilerlemeye başladım :)
vücuttaki örme noktalarının bükülme yerlerine gelmesi gerekiyodu , biraz acele ettim ,o yüzden gözden kaçtı, gövde aslında 3 parça fakat elastikiyet için en az dört olması daha iyi oluyomuş, biraz da yüz ayrıntıları daha belli olsun diye çok bükmedim elemanı:) ,
Rigledikten sonra yeni eklemeler yapmak mümkün olmuyo sanırım son halini verip öyle riglemek lazım veya riglenmiş modelin üzerindeki hazır yüzeylerin üzerinde oynama yapıp zarfları yeniden düzenlemek gerekiyo,ama en doğrusu sanırım tamamen bitirip riglemek:)
Zaten bu bir denemeydi yüzdeki yaptıklarım beni tatmin etti şimdi daha ayrıntılı bir gövde ve uygun bir kompozisyonla yeniden çalışıcam.
Cvp:cg karakter durum testleri ve morph çalışması
Bir deneme çalışması için ayrıntılara takılmamak gerek zaten ifadeler iyi olmuş bence. Yalnız caharackter ifadelri için tiyatro eğitimi almanın son derece gerekli olduğunu düşünüyorum. :))
Cvp:cg karakter durum testleri ve morph çalışması
Elbisenin bir parçasının vertexleri hareket sırasında arkada kalıyor gördüğüm kadarıyla. Omuz taraflarında. En soldaki resimde görülmekte.
Cvp:cg karakter durum testleri ve morph çalışması
O sanırım enviroment yani zarf hatası olabilir biraz daha elden geçirmekte fayda var, bu gün üstünde çalışıcam, yorumlar için teşekkürler:)