Daha gerçekcisi için öneriler

Daha gerçekcisi için öneriler

teknocad

Arkadaşlar ışıklarda bir çok şey denedim ama daha iyisini beceremedim biraz yardımcı olursanız sevinirim. Biraz bilgi vereyim render defult render sahnede bir skylight ve iki adette target direct var bunlardan bir tanesi kamerayla aynı bakış açısına sahip diğeride gölge için kullandım. kamerayla aynı açıda olanı balkonların alt kısımlarının aydınlatılması için verdim ama sanırım yeterince aydınlık olmadı. model de de biraz detay sorunu var sanırım. Herkese şimdiden teşekkürler kolay gelsin.[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/R475vmRGn.jpg[/img]

2005-09-02 05:41:53

Cvp:Daha gerçekcisi için öneriler

extreme

Kubbe ısık teknigini kullan.Bitane intensity si dusuk bi spot olustur.Shadowları acık olsun(soft).Bu spotu daire seklinde binanın cevresine Instance la cogalt.Ne kadar cok olursa o kadar iyi.Intensity cok olursa orjinalden ayarla.Beyaz soft bi goruntu elde ettikden sonra caprazdan bi spotlight daha kullan sarı gun ısıgı yap.Golgeyide raytraced yap.Gusel bi sonuc cıkıcaktır.Test edildi onaylandı[G1]

2005-08-31 07:11:49

Cvp:Daha gerçekcisi için öneriler

teknocad

cevabın için teşekkürler. hemen uygulamaya geçecem ancak bir sorum olacak söylediğin ışıklar dışında başka bir ışık kaynağı kullanmam gerekli mi?

2005-08-31 07:25:27

Cvp:Daha gerçekcisi için öneriler

Parathoner

Atillanın dediğine katılıyorum. Özellikle dış mekanlarda hızlı ve güzel sonuçlar veriyor. Bununla ilgili tutoriallar çok var internette. Ayrıca camlar cam gibi durmuyor. Arkasına perde falan koyabilirsin ve iyi bir yansımayla hoş görünecektir. Kolay gelsin.

2005-08-31 07:31:32

Cvp:Daha gerçekcisi için öneriler

extreme

objelerin softlugu için kubbeyi kullan.Hatta gokyuzu rengine gore hafif renk ver maviye kacsın biraz.Bir spotta gunes için caprazdan.Şiddetini biraz arttır shadow u da keskin yap.Bu sekilde bi dene.Olmassa mecbur render motoru kullanırsın.Normalde software da yakalabilirsin.Ugrasman lazım biraz.

2005-08-31 07:33:31

Re:Cvp:Daha gerçekcisi için öneriler

aXe

[quote=11216]Kubbe ısık teknigini kullan.Bitane intensity si dusuk bi spot olustur.Shadowları acık olsun(soft).Bu spotu daire seklinde binanın cevresine Instance la cogalt.Ne kadar cok olursa o kadar iyi.Intensity cok olursa orjinalden ayarla.Beyaz soft bi goruntu elde ettikden sonra caprazdan bi spotlight daha kullan sarı gun ısıgı yap.Golgeyide raytraced yap.Gusel bi sonuc cıkıcaktır.Test edildi onaylandı[G1][/quote]

Bu işi yapan bir pulug-in var. ´´E-Light´´ olacahtı sanırım ismi. Ücretsiz bir pupg-in olması lazım. Onu araştırabilirsin..

2005-08-31 07:36:49

Cvp:Daha gerçekcisi için öneriler

teknocad

Bu şekil nasıl render süresi baya bir azaldı 5 dak. filan ilk gönderdiğim 30 dak. idi[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/2fo3NoGi4.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/cQFD7w32F.jpg[/img]

2005-08-31 07:54:26

Cvp:Daha gerçekcisi için öneriler

nacho_grande

Bu is icin e-light diye bedava bir plugin var. Google dan arat onu kullan. O kubbe isik sistemini otomatik uretiyor. Sen sadece ayarlarini yapiyorsun o kadar. Kolay gelsin.

2005-08-31 11:00:10

Cvp:Daha gerçekcisi için öneriler

dracul

slm,

öncelikle sahnende ortam yoksa hdri kullanki camlar bişeyleri yansıtsın.sonra skylight ve sunlight kullan.başka bir ışık kullanma derim.gercekte başka bir ışıga gerek yok gündüz.ve birde cameranı 100 mm civarı kullan derim.

kolay gelsin.

2005-08-31 13:12:05

Cvp:Daha gerçekcisi için öneriler

teknocad

Bu son hali sahnede önerileriniz doğrultusunda bir skyligh birde sunlight kullandım başka ışık yok defult render yardımlarınız için teşekkürler.[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/3tm80ssvl.jpg[/img]

2005-09-01 03:16:04