Teker

Teker

saberlight

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/W4L4AkKy6.jpg[/img]
daha tam bitmedi ama içini nasıl yapacağım bir site linki verebilirmisiniz

2005-08-28 13:40:17

Cvp:Teker

saberlight

Niye her girinti çıkıntısını yaapıyoruz bump olarak atasak aynı gözükmezmi çok fazla poligon harcıyo mesela bunların tanesi 50.000 poligon çok fazla

2005-08-28 04:43:11

Cvp:Teker

mokambo

içini nasıl yapacagım demişşsiniz ama nasıl bir jant yapacagınınz belli degilken,(Bizim acımızdan)
ki bu bellilik hangi yontemle modelleyeceginizide belirliyor aslında.
bu acıdan yapmak istediginiz jantın resmini bir karalasanız veya varsa tarasanız daha cok yardımcı olabiliriz.
bizde size yardımcı olabiliriz...

kolay gelsin..

2005-08-28 05:05:12

Cvp:Teker

saberlight

güzel gözüken ve en kolay olan bişey lazım ben tam araştırmadımda herhengi bi link olabilir ders varsa

2005-08-28 11:41:41

Cvp:Teker

mokambo

aslında jant dersi diye bir sey yok.
modelleme yöntemi var.
loft teknigini kullanabilirsin,line ile kesitler cizip,diger bir line ilede omurga olarak lullanacagın bir çizgiye loft uygula bir tane yap .
sonra pivot noktasını merkeze tasıyıp ekseninde döndürerk kopyala.
5 veya 6 adet jantında kac adet istedigine baglı.
resim koyamıyorum cunku sepet yarısması için yere ihtiyacım var.
yada basit box gibi nesnelere degistiriciler uygulayarak sekiller ver.
yada line ile cizip surface atayarak model oluştur.
yada plane cizip editable poly e cevirip sekil ver.bu konuda ozgur arkadasımız araba modellemeyi anlatmıs, dersler bölümünde var . ordan poly modelleme yöntemini yantta uygula.
mantıgı kaptınmı herseyi modellersin nasıl olsa.
kısaca jant dersi diye bir sey yok.
modelleme yöntemleri var, ki oda kullanıcıya göre degişiklikler gösterebiliyor.
kolay gelsin...

bunun gibi bir cok yöntemle modelleme yapabilirsin.
kolayına geleni tercih et ...
kolay gelsin.

2005-08-28 13:40:17