Test render ıııııı
Test render ıııııı
Arkadaşlar herkeze slm...
Modellediğim ve görüşünüze sunduğum salonun render ına geçtim[G2]
Sahnede 1 ommi, 1 dırect spot var...Render mental ray..
Sahnenin renderını eleştirmenizi istiyorum...Daha iyisi için[G1]
Şimdiden herkeze teşşekür ederim...
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/95dvs4v0Y.jpg[/img]
Cvp:Test render ıııııı
Arkadaşım eline sağlık. İlk olarak aydınlatmada sorunlar var. Işık kaynağı belli değil. Dışardaki manzara mekana gitmemiş. Eğer ışık dışardan geliyorsa içerisi bu kadar aydınlık olamaz derim. Omniyi pencerenin önünemi koydun, halının ve koltukların üstüne bir ışık gelmiş ama ? Deneme renderi olduğu için kaplamalara girmeyecem. Biraz daha ayarlarla deneme yap derim. Kolay gelsin.
Cvp:Test render ıııııı
Powerd3d sağolasın.....
Dışarıdan mekana target dırect ışık giriyor... Halı üzerinde azda olsa beliriyor...
Ommi tam olarak tavanın ortasında gölgesi kapalı şiddetide 0.7 civarında olmalı... Yeri sence tam olarak neresi olmalı.......
Sahne dediğin gibi çok aydınlık galiba o advanced lighting>exporuse controlden olmalı.....
Arka planı değiştiricem benimde hoşuma gitmedi...[G19]
Eleştirilerin için teşekkür ederim sağol.....[G1]
Cvp:Test render ıııııı
Bu tarz aydınlatmaların birçok yolu var. Dışarıdan ışık kaynağı mekanı aydınlattığı için. Sadece bir ışık kaynağı ile de olayı çözebilirsin. Örnek olarak aşağıdaki sahne pencereden gelen tek bir ies sun ile aydınlatıldı ve lighting>exporuse controlde kullanıldı. Ayarlarını bildiğini farzederek resimlerini almadım ve fazla Detaylara giremedim :) Render mental ray render süresi 5 dk. civarında. Umarım işine yarar kolay gelsin.
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/oLLocq419.jpg[/img]
Cvp:Test render ıııııı
Sağolasın halit hocam
verdiğin bilgi ışığında bir daha render edicem... [G2] Öyle inanıyorumki verdiğin bilgi beni bir üst seviyeye taşıyacak... [G25]
İlgin için teşekkür ederim.... Sağolsın
Cvp:Test render ıııııı
Ne demek sen saolasın Murat :) Yeni renderini bekliyorum.[;)]
Cvp:Test render ıııııı
Halit hocam yeni render ı ekliyorum...
Raf sisteminin orada ambiantında nois gibi kir var bu neden kaynaklanıyor?[G6] Birazda ışık fazla açık galiba [G13]
render ayarları
GI Açık
photon per samples:10000
avarage gı photons samples:10000
global energy multipler:2,0
Final gather
samples:1000
filitre:4
ıes sun şiddeti 5000
advanced lighting>exporuse control
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/UzE14i05j.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/k8T49P3Bz.jpg[/img]
İYİ İŞ BE ........
Öncelikle Tebrikler MURTİ Her çizimde kendini geliştiriyorsun...
Renderlarında iyi gidecek zamanla......
Aklıma takılan birşay var metal parçalr veya objelere bıraz daha gerçekcilik verirsen iyi olur bence. İstersen tabi ama fark etmez fazla göze batmiyor zaten....
Genel hat bakımına göre çok iyi....[G22]
İyi Çalışamalar Kolay Gelsin Herkese....
Vede Halit hocayı Tebrik etmek isterim Çünkü gerçekten projelerle ilgili yararlı bilgiler veriyor...[G22]
Ver diğiniz bilgilerden dolayı TEŞEKKÜR EDRİM.....[G22]
HERKEZE KOLAY GELSİN ARKADAŞLAR SEVGİLERLE....
Cvp:Test render ıııııı
Estağfirulla Köksal daha biz hoca olamadık. Ölene dek öğrenciiz. Çok saol asıl ben teşekkür ederim.