head

head

beko

daha tamamlanmamış yeni kafa modelim yaklaşık 2 saat sürdü arkadaşlar poly modelling.
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/O2pbaq9z2.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/nb71fd3cX.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/0x485WRbe.jpg[/img]

2005-08-24 01:06:36

Cvp:head

kalimba

Göz yuvarlağının burun tarafı çok içeride. Göz pınarlarını yapmamışsın veya yukarıdaki sebepten yapamamışsın. Elmacık kemiğini suratın alt kısımlarına doğru yaymışsın. Üst göz kapağının göz çukuruna giriş bölümünü yapmamışsın. Burun kemiğinin yüzle birleştiği kısım ileride olmuş.

Bunlar benim doğru/yanlış tespit ettiklerim. Wire gönderseydin topologyede bakardık.

İyi çalışmalar dilerim Berkant.

2005-08-17 17:44:27

Re:Cvp:head

beko

[quote=10769]Göz yuvarlağının burun tarafı çok içeride. Göz pınarlarını yapmamışsın veya yukarıdaki sebepten yapamamışsın. Elmacık kemiğini suratın alt kısımlarına doğru yaymışsın. Üst göz kapağının göz çukuruna giriş bölümünü yapmamışsın. Burun kemiğinin yüzle birleştiği kısım ileride olmuş.

Bunlar benim doğru/yanlış tespit ettiklerim. Wire gönderseydin topologyede bakardık.

İyi çalışmalar dilerim Berkant.[/quote]

yorum için teşekkürler fakat dediklerinin çoğu daha yapılmamış yerler daha doğrusu edge lerin bittiği yerlerden bahsetmişsin onun haricinde elmacık kemiğinde bana kalırsa problem yok üst göz kapağı ise yine yapılmamış yer aslında bakarsan tek sana katıldığım nokta göz çukuru çok içeride olmuş.topology bi ara gönderirim.

2005-08-17 18:12:31

Cvp:head

Pulsar

Ben de ekleyeyim bir şeyler.
Dudak, burun aralığı fazla. Yan görüşte kırışıklar çok arkada kalmış görünüyor. Güzel gidiyor. Bakalım, bitince nasıl olacak.

2005-08-17 18:37:31

Cvp:head

beko

arkadaşlar wire inşallah işinize yarar.
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/Q80prN92t.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/3se6RjH9W.jpg[/img]








( YAPILAN HER İŞE SAYGI )

2005-08-18 18:57:55

Cvp:head

Pulsar

Aksesuar modellemeden önce kulağı yapıp kafayı tamamlasaydın daha iyi olurdu bence. Tuhaf görünüyor böyle.

2005-08-18 20:03:52

Re:Cvp:head

beko

[quote=10808]Aksesuar modellemeden önce kulağı yapıp kafayı tamamlasaydın daha iyi olurdu bence. Tuhaf görünüyor böyle.[/quote]

valla ben böyle yapıyorum canım sıkıldıkca aksesuarda yapıyorum benim tuhafıma gitmiyo.hatta daha fazla zevk alıyorum.

2005-08-18 21:41:26

Cvp:head

Nasuh

Aslında bencede arada sırada modelin başka bölümlerini geçiş iyi oluyor hem modelin yapımından doğan sıkıntıyı birazda olsa gidreriyor gemde yapılan hataların görülmesini sağlıyor malum zor iş .

Modele gelince gayet düzgün gözüküyor belki boyunun başla bireştiği kısm birazdaha kalınlaştırılabilir.Ben modelin burnuna bayıldım ya bana göre en zor şeydir yüzde burnunu yapma ama çok başarılı olmuş.

Kolay gelsin .

2005-08-18 23:49:02

Re:Cvp:head

beko

[quote=10817]Aslında bencede arada sırada modelin başka bölümlerini geçiş iyi oluyor hem modelin yapımından doğan sıkıntıyı birazda olsa gidreriyor gemde yapılan hataların görülmesini sağlıyor malum zor iş .

Modele gelince gayet düzgün gözüküyor belki boyunun başla bireştiği kısm birazdaha kalınlaştırılabilir.Ben modelin burnuna bayıldım ya bana göre en zor şeydir yüzde burnunu yapma ama çok başarılı olmuş.

Kolay gelsin .[/quote]

kesinlikle doğru modeli bırakıp başka bişeyle uğraşdıktan sonra tekrar modele baktığım zaman nerde yanlış yaptığımı anlıyorum o yüzden ara sıra başka şeylerle uğraşmak daha iyi oluyor.ben modellemeye burundan başlıyorum ve bence yüz hatlarının nasıl çıkması gerektiğini belli eden yer, kesinlikle dikkat edilmesi gerekir.nasuh teşekkürler.

2005-08-19 09:06:57

Cvp:head

beko

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/27qMwWB4w.jpg[/img]

2005-08-22 12:32:49