indoor with daylight

indoor with daylight

dracul

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/jnk1Txl78.jpg[/img]
[img]http://www.pix8.net/pro/pic.php?u=4212EipCz&i=589682[/img]

2005-08-15 02:59:16

Cvp:indoor with daylight

acttolow

gayet güzel olmuş eline sağlık ...ama bir şey dikkatimi çekiyor sadece senin çalışman için söylemiyorum : gündüz vakti içeri okadar gün ışığı girdiği halde lambader ve spotların aydınlatması ne kadar gözükür ? nacizene fikrim keske ışıklar kapalı olsaydı !! kolay gelsin

2005-08-13 18:12:02

Cvp:indoor with daylight

nacho_grande

Aslinda o isiklar gozukur fakat halogen cok daha sari bir renk yayar. Bir de IES photometric isik kullanirsaniz o halogenin duvarda olusturdugu hareleri de gercekci olusturabilirsiniz.

2005-08-13 18:55:47

Cvp:indoor with daylight

dracul

yorumun için teşekkürler.

Aslında renderlerde fotograflar gibidir.fotograflarda ışık ve kontrast zevkine göre degiştirebilir.burdada ben biraz olsun spotlight ların gözükmesini istedim.sahnede kullandıgım ışıklar photometric.IES sunlight ve IES sky kullandım.Biraz brightness arttırılıp contrast düşürülebilir renderlenirken tabi.

birde bir sorunum oldu bu sahneyi renderlerken bilmem cok ışık ve fazla polygondanmıdır nedendir bilemiyorum.(50 ışık ve 1 milyon polygon).max belki 20 sefer error deyip durdu.

3ds max 7 kullanmaktayım.Makinem AMD 64 4000+ Ati x1 fire GL VGA (driver 8.083 with Max GL driver)1.5 gb Ram,XP tüm güncellemeler yapıldı.

max te durup dururken error veren arkadaşlar varmı?bazen bendede error veriyordu fkt bu kadar cok degil.adeta delirtti.sizlerde hiç error veriyormu?birde ntdll.com hatası diyor.

2005-08-13 18:56:04

Cvp:indoor with daylight

red

bencede renkler falan uyumlu geldi parlama değerleride hoş ama çalışmanda ciddi bir biçimde orantı sorunu var.rıhtlar devasal koltuklarla karşılaştırıldığında,birazda yaşanan bir ortam havası versen.dışarıyı da birazdaha ele alırsan daha başarılı olur gibi geliyor. iyi çalışmalar...

2005-08-14 19:55:07

Cvp:indoor with daylight

dracul

merdivenin ölcülerinde problem var heralde.27 derinlik x 22 yükseklik yapsak nasıl olur?daha önce 25x27 diydi.yanlış oldugu kesin :)) koltugun yüksekligi ise 34 cm.uzunlugu 240 cm.mimar olmadıgım için çok dikkat etmedim dogrusu.

2005-08-14 21:28:13

Cvp:indoor with daylight

mokambo

basamaklarda ortalama standart:

Rıht´lar 17,5 cm ile 18 cm , Baskıç´lar ise 30cm ile 32 cm civarıdır.
sehpa h: 45 cm civarı,tavan ise 260/280 civarıdır.
istisnalar vardır tabi ki ama bunlar standart ölcülerdir...
bu ölcülere göre calışmanı tavsiye ederim...

kolay gelsin...

2005-08-14 23:34:53

Cvp:indoor with daylight

Problem

Evet sahnede basamaklar fazla yüksek olmuş ve merdiven fazla dik görünüyo. Fakat güzel bir çalışma olacak:)

2005-08-15 00:48:18

Cvp:indoor with daylight

Ertuğ

parkenin glossies ini biraz düşür 0.65 gibi bir değer iiyidir sanrm(reflect te). yerdeki minderleri fitilli birşey koysan sahneye detay katmş olursun.bu haliyle fazla sade kaçmış.tv üzerinde biraz çalşmalısın, birde genel birşey söylyeym, sahnelerde çok açık tonları ve çok koyu tonları kendi aralarnda ardarda getrmemeye çalışın mesela burda salon lambası zaten açık krom bir malzeme hemen arkasında beyaz ışık, ve birde lambanın çanağının bittiği yerden pencerenin çerçevesi başlaynca o kısımda algı zorluğu ortaya çıkmış gib. aynı şey solda duran uzun aydnlatma elemanı içinde geçerli. güneş ışğının vurduğu duvar zaten orası.birde oraya aydnlatma elemanını getrmek aynı şeklde, etkiyi öldürmüş.bunun gibi ufak detaylar sahnede, esas ilgiyi çekmek istedğinz yeri doğru şeklde yanstmanızı sağlar. son olarak birde duvar bitimlerine süpürgelik eklemeni önerirm. kolay gelsn.gerçekten ii bi çalşma olacak.eline sağlık

2005-08-15 02:59:16