[3d-anim] > Cartoon çalışma
[3d-anim] > Cartoon çalışma
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/35_1.jpg[/img] 1 numaralı çalışmam hakkında görüşlerinizi bekliyorum
Re:[3d-anim] > Cartoon çalışma
darbukatör baryama benziyo[:D]
Re:[3d-anim] > Cartoon çalışma
adaşın dediği gibi darbukatör baryama benziyor.elinede birtane darbukatör verirsen iyi olur.gerçekten güzel olmuş .ama eller biraz büyük geldi.başarılar
Re:[3d-anim] > Cartoon çalışma
Saçlar pek gerçekçi durmuo.Bi de ağzı bi değişik.Çok iyi ama
Re:[3d-anim] > Cartoon çalışma
elleri bilerek büyük yaptım ekmeğini elleri ile kazanan birisi:))
dudaklar konusunda ve saçlar konusunda haklısınız...Saçları shaq-hair ile yamakk isterdim am bu konuda tecrübe edinmek istemiyorum nedenide bu plug-in render konusunda çok fazla güçlü makina istiyor çünkü bunun animasyonunda ikincil hareketleri de düşünürsek(rüzgara karşı ve yer çekimine karşı deformasyon ikincil hareket bu) makina amd 1800 bu işin içinden çıkamaz. bende klasik olarak poligonal saç üzerinde duruyorum sanırım fazla üzerinde de çalışmıyorum.Şu vucut modellemesinibir iyice kapalım ondan sonra gerisi ni düşünelim.Daha işlerim var.Bu modelin şu an skinnig işlemleri ile uğraşıyorum.Artık pek geri dönmiyeceğim. Çünkü bu model ticari amaç ile yapılmamış.Sadece öğrenmeamaçlı yapılmış.O yüzden artık saç ve dudak(aslında dudak yapımı konusunda sıkıntım yok ama cartoon model de absürt bir dudak olsun istedim çok absürt oldu) yapımına başka bir model de ayrıntı ile üzarinde duracağım.Eleştirilerinize katılıyorum ....
Re:[3d-anim] > Cartoon çalışma
[G11]Modelleme Güzel De...Bu adam Kasap Galiba Serce Parmagını Kesmiş Baksanıza[G1]...Saçları poligonal Yapmısın Güzel bir yontem,dir...Birde Texture si ile Ugrasir isen Daha iyi olacaktır...[G13]
Re:[3d-anim] > Cartoon çalışma
[:J]
Re:[3d-anim] > Cartoon çalışma
Parmak 4 adet çünkü cartoon modeller de ve çizgi filmlerde hareketlendirmede basite kaçmak için kullanılan bir yöntem ...
Sanırım anlayışla karşılarsınız texture için ise biraz uğraşıp adamıma gözlük ve bileklik gibi eklentiler de ekleyip buraya göndericem.Yanlız su an skinning işlemi bitti ve hareletlendirmede hata su an yok eklem deformasyonları çok iyi gidiyor.