Genel
Genel
"Bilmeyen veya kendince olmaz ya! diyen arkadaşlar için"
Kullanılan tasarım ve modelleme araçlarının tümü birbirlerini
tanırlar ve devamlı alışveriş içersindedirler kullandıkları
dosya uzantıları ortak çalışsınlar diye aynıdır. Standart hale
getirilmiş, bu uzantılar ekip çalışmalarında cok sesliliğe cevap
vermektedir...
Örnek: vermek gerekirse .*DWG.. bu uzantıyı 3dmax,autocad,maya,hammer,lihgtwave,solidworks v.b
modelleyici ve tasarım aracı kaullanmaktadır.
Bu kolaylıkdan yola çıkarak kullandığınız teknikleri geliştirin
3d max ile her şeyi yapmak mümkün olmayabilir yada zaman alabilir. Autocad biliryorsundur, iyide model oluşturabiliyorsundur, fakat; istediğin gibi bir animasyon yapamıyorsundur orak uzantıda kaydet ve 3dmax a gönder ve isteğin kolaylıkla gerçekleşsin
Not: mühim olan teknik ve hızı bir arada kullanmaktır hantal olmak kimse istemez sonuç! sana zaman kazandıran en iyi sonuçtur...
Cvp:Genel
evet
sadece DWG ile sınırlı kalma daha geniş ölçüde çeviri yapabileceğin convert programları kullan terragende ortam oluştur, lightwave programına aktar 3ds olarak kaydet ve max´e aktar üzerine köprü monte et bina ve tünel koy, görselleştirme için RIGHT HEMISPHERE´ın 3D Exploration programını kullan ve animasyonu ve görselleştirmeyi mayada yap.
bu liste uzar gider...
Cvp:Genel
Benim hep yaptığım şey...
Mesela:
MAX te yaptığım haritayı(Sadece statik objeleri) autocad olarak kaydediyorum.,Milkshape´te açıyorum orda da .map olarak kaydediyorum.Sonra Hammer i açıp entity leri koyuyorum..
Cvp:Genel
çok mantıklı. bide ben buna cevap yazmıştım nere gitti o.