Dark Basic ile İlgili Birkaç (2) Soru
Dark Basic ile İlgili Birkaç (2) Soru
Bu Dark Basic´e yeni başladım, bikaç sorum olacak:
1-Şimdi hareketli bir "x" cismi, bir de gometrik olmayan ve sabit olacak bir "3DS" cismi var. Bu x cismi 3DS cismine çarpınca programın kapanması veya başka herhangi birşey olmasını nasıl sağlayabilirim?
2-MAX´de bişeyler modellerken haliyle texture kullanmadan olmuyor. AMa sorun şu, bir texture eğer bmp değilse ve 3DS şeklinde export edersem, o cismi Dark Basic´de kullanmak istediğimde kaplamayı görmüyor. BMP´lerde sorun yok ama...
Bunları cevaplarsanız büyük sevap kazanacaksınız valla.. LÜTFEN.............
Cvp
Dark Basic´in ingilizve versiyonunu kullanıyorsan Help menüsünden example menüsünden colling efect´i tıkla examle 1 veya example 2 yi tıkla ve ok de gelen örnek tüm sorularına yanıt olacaktır.
Eğer kullandığın türkçeyse (değilse sana türkçeleştiren dosyayı gönderirim.Bana mesaj at ve kimseye söyleme[G1])yardım menüsünden örnekleri seç oradan çarpışma efekti bölümünde nasıl yapılabileceği anlatılıyor.
Ayrıca her cuma günleri Eskişehir´de Osman Gazi Üniversitesin´de bilgisayar öğretmenliği bölümünde saat 17.45´te bu konuyla ilgili oyun programlama dersi var zamanın ve şartların uyarsa gidebilirsin.
Cvp
Valla ümidimi kesmiştim, çok sağol! (Türkçe´ye gerek yok ;))