[ 770 ] numaralı resim hakkında
[ 770 ] numaralı resim hakkında
eline sağlık güzel olmuş iç dölemesine iyi kasmışsın bence oyun için baya iyi bir model
Re:[ 770 ] numaralı resim hakkında
Cam materyali cok basarili ama arac materyali uzerinde biraz daha dursaydin cok daha guzel olurdu. low poly bir model icin gayet basarili birde high polgon olarak gorsek ii olurdu. tebrikler ii bir calisma olmus
Re:[ 770 ] numaralı resim hakkında
evet high polisini merak ettim[G21][G5][G13][G1]
Re:[ 770 ] numaralı resim hakkında
Bu çalışmayı low poly olması için yaptım. High plygona çevirmek için bir iki gün uğraşmam gerekiyor. MeshSmooth uygularsam arabanın detayları kaybolur, lagunadan başka herşeye benzer çünkü gerkli bölgelerde polygon sayısı çok az.
Bu arabayı kesinlikle high ploygona çevirecem bende sabırsızlanıyorum ama işler çok:) Underground tarzında bişeylerde yapacam, bu modelin yakasını bırakmam[G20][G1]
Re:[ 770 ] numaralı resim hakkında
Yere atadığın texture´ı nerden buldun?Benzerlerini barındıran bir site ismi verebilr misin?
Re:Re:[ 770 ] numaralı resim hakkında
[quote=882]Yere atadığın texture´ı nerden buldun?Benzerlerini barındıran bir site ismi verebilr misin?[/quote]
http://www.3d.sk/Xmas/page_02.htm bu adreste bulabilirsin
Re:[ 770 ] numaralı resim hakkında
low poly bir model için çok ii gözüküyor eline sağlık bir de highpoly sini görebilirmiyiz :)
Re:[ 770 ] numaralı resim hakkında
soldan alttaki resimde camin ic tarafındaki koltuk cok garip gozukmus
Re:[ 770 ] numaralı resim hakkında
Ahh lagunaa abi eridim ben eridim :)
Cvp:[ 770 ] numaralı resim hakkında
referans resim olarak açıklayabileceğimiz blueprint denen teknik taslaklardan yararlanılıyor. bunu internette arayarak yada gidip bi oto galeriden ilgili otomobilin kataloğunu isteyerek edinebilirsin. genellikle araç kataloglarında son sayfalarda aracın teknik taslak çizimi verilir. önden arkadan andan üstten birebir orantılı çizimlerdir bunlar. onu tarayıp tek tek kesip max içinde bi plane yada kutu üzerine yerleştirip onun üzerinden çizebilirsin