World Atlantis (Rival2000)
World Atlantis (Rival2000)
World Atlantis
Yukarıda bir türlü linki update edemedim.
http://www.youtube.com/watch?v=bAASkWZj1tk
Cvp
Full versiyonu burdan indirebilirsiniz:
http://rapidshare.com/files/32148541/VTS_01_1_00.MPG.html
Cvp
Öncellikler ellerinize sağlık
Uzun ve yorucu bir çalışma olmuş anlaşılan.
Kare başı render süreleri ne kadar sürdü. Gördüğüm kadarı ile çok fazla yansımalı yüzey var. Zeminlerde glossy olsa daha hoş olabilirdi. Fakat render süresini fazla uzatacağını düşünmüş olabilirsiniz. Bazı yerlerde zemindeki parlama rahatsız ediyor.
Sahnedeki insanlar rpc sanırım güzel yerleştirilmiş çok fazla tekrar ettiği anlaşılmıyor. Sadece 1-2 yerde yan yane gelmişler o kadar.
Ben ağaçları merak ettim rpc mi, onxy yada xfrog değiller plane e atılmış alpha kanallı resim olabilir. Bilgilendirirseniz sevinirim.
Mağazaların iç bölümleri model değil sanırım resim gibi geldi bana.
Kamera hareketleti biraz hızlı gibi algılama zorluğu yaşanıyor biraz. Fakat belli bir sürede bitirme zorunluluğundan kaynaklanıyordur büyük ihtimalle.
Kolay gelsin.
Re:Cvp
[quote=15352]Öncellikler ellerinize sağlık
Uzun ve yorucu bir çalışma olmuş anlaşılan.
Kare başı render süreleri ne kadar sürdü. Gördüğüm kadarı ile çok fazla yansımalı yüzey var. Zeminlerde glossy olsa daha hoş olabilirdi. Fakat render süresini fazla uzatacağını düşünmüş olabilirsiniz. Bazı yerlerde zemindeki parlama rahatsız ediyor.
Sahnedeki insanlar rpc sanırım güzel yerleştirilmiş çok fazla tekrar ettiği anlaşılmıyor. Sadece 1-2 yerde yan yane gelmişler o kadar.
Ben ağaçları merak ettim rpc mi, onxy yada xfrog değiller plane e atılmış alpha kanallı resim olabilir. Bilgilendirirseniz sevinirim.
Mağazaların iç bölümleri model değil sanırım resim gibi geldi bana.
Kamera hareketleti biraz hızlı gibi algılama zorluğu yaşanıyor biraz. Fakat belli bir sürede bitirme zorunluluğundan kaynaklanıyordur büyük ihtimalle.
Kolay gelsin.[/quote]
Evet tesbitleriniz doğru, Dışarıdaki ağaçlar için yolu bölen ağaçlar geometri diğerleri rpc , kare başı render zamanı yere göre değişiklik gösterdi koridorlar da kısayken göbek kısmında haliyle uzun sürdü.
Glossy kullanamadık render süresi malum :), onun yerine reflection pass kullanmak istedik fakat vray bu konuda zorluk çıkardı bize.
Cvp
Teşekkür ederiz.
Cvp
hoş olmuş.animasyondan anlamayan birinin fikirlerine ne kadar değer verirsiniz bilemem ama bana çok hızlı gibi geldi ve de çok parlak yüzey var.ama bu hıza bu parça secimi gayet başarılı :) hızlı olması alışveriş mantığına da ters sanki.sabrınız (40 gün) alkışı hakediyor.paylaştığınız için tesekkürler [G22]
Cvp
Alışveriş merkezi çok büyük olduğu için kamerayı hızlı dolaştırmak gerekti, normalde tüm siteyi iç dış 3000 framde dolaşacaktık baktık çok hızlı oluyor yavaşlatalım dedik ancak bu bile yetmedi, daha da yavaşlatmak kare sayısını artıracağından ekstra render süresi demekti :).
Cvp
Buradan daha yüksek kaliteli görüntü izleyebilirsiniz, ayrıca herkese Veoh´u tavsiye ederim.
http://www.veoh.com/videos/v530683FTnyx9QN?confirmed=1
Cvp
arkadaşlar herşey çok iyi.çok emek vermişsiniz.arkadaşların yukarıda belirtiği değerlendirmelere katılıyorum.benim söyleyeceğim´´ çok hızlı olmuş.izlerken insan yoruluyor´´.tebrik ediyorum sizleri[G22][G22]
Cvp
Teşekkürler hocam ama dediğim gibi 3500 kareyi render almak çok külfetliydi birde 6000 kare almaya kalksak iş 10-15 gün daha uzayacaktı belki.