heyo burda kimse yohmi

heyo burda kimse yohmi

enterasan

arkadaşlar yazıktır günahtır. gariban kaldı bu köşe başka yazılımlar hakkında konuşacak kisme yokmu?

2006-09-02 11:06:18

heyo burda kimse yohmi

FatihÖzen

Maya kullanmayı düşünüyorum. bu programın artı ve eksilerinden bahsedebilirmisiniz

2004-02-25 02:41:19

heyo burda kimse yohmi

niluferDurna

evet bende merak ediyorum maya´yı (sanki max i öğrendimde maya kaldı) yani max e göre artısı eksisi nedir ?

2004-02-25 10:08:11

heyo burda kimse yohmi

enterasan

al iste cup diye atlar san Böle brazili sorarlar. arkadaslar birezil hakkinda tek bildigim kaliteli render yapt1g1dir.

2004-02-25 13:21:58

heyo burda kimse yohmi

gollum

ben hiç bi 3d programı mayaya değişmem, bence en iyisi... (en sevdiğim yanıda max´teki gibi 10 larca plug-in toplama derdinin olmaması:))(komple çözüm ;)

2004-02-25 22:14:19

heyo burda kimse yohmi

çağatay köroğlu

enteresan konunun brazıl le ne ılgısı var :)

2004-02-26 03:30:04

heyo burda kimse yohmi

tricecold

Maya Max e göre Farklari ve kullanim avantajlari yanliz!!!

Simdi Maya yukarida bir arkadasin dedigi gibi size komple bir çözüm sunar yanliz programi bilene. Maya yi ilk actiginizda karsinizda Max gibi ahenkli bir UI ile karsilasmassiniz, Görünüsü daha basittir ama menüler içinde kaybolmak da çok kolaydir. Eger ki artik kendinizi asdiginiz düsünüyorsaniz ve ben bu isi biliyorum bana Max yetmiyor diyorsaniz Maya sizin için dogru bir secenek olabilir yada Softimage XSI yada Houdini. Simdi mesela ne Maya yapar ama Max yapamaz diye sorarsaniz söyle açiklayayim. Simdi Particlelarla ugrasiyorsunuz ama istiyorsunuz ki bnm particlelarim özellikle söyle davransin surdan gecsin derseniz maya ile bu çok kolaydir

* yada software render la diilde o an canli olarak gördügünüz hardware particleranizi spritelar kullanarak aninda render alabilirsiniz

*yada maya cloth ile fazladan bir plugine gerek duymadan artik elbise kumasi çok kolay bir sekilde simüle edebilirsiniz

*yada Maya Live i kullanarak bir video görüntüsünden camera hareketleri tracking edebilir objelerinizin real footage a kompozitini kolaylastirabilirsiniz

*yada Maya nin gerçekden çok gelismis Dynamics teknolojisinden yaralanip Lords of the Rings deki Helms Deep sahnesindeki Kalenin duvarlari patladigi anin havada son derece gerceklikle ucan taslarini keyframe etmeden mayanin kendisinin hesaplamsani izleyebilirsiniz

*yada Maya Fur kullanarak Ice Age in ve bir çok diger animasyon filminin hayvanlarinin üstündeki tüyleri ve bunlarin hayvanlarin hareketlerine göre olan hareketlerini son derece hizli ve kolay bir sekilde yapabilirsiniz.

*yada Ocean effects kullanarak Broadcast kalite denizler yapabilir, objelerinizi üstünde keyframelemeden otomatik olarak yüzdürebilir dalgalar yapabilirsiniz

*yada Fluid Effects kullanarak gerçek hava ve sivi hareketleri gerçeklestirebilir ve o son derce zor olan sigara dumaninin kendine özgü hareketini dogru degerler girerek 10dk da yapabilirsiniz.

*yada Matrix gibi filmlerde kullanilan son derece gelismis ama önce dogru düzgün ögrenilmesi gereken Mental Ray renderini kullanarak Sinema kalitesinde renderlar alabilirsiniz.

evet ve daha bir çogu Mayada mevcut ama yapilmasi gereken önce Mayanin iyice bir ögrenilmesidir ki ögrenim süreci Max den uzundur. Bu yuzden Maya daha çok oyun piyasasindan bir yana Sinema sektörüne hizmet vermektedir. Max ile harikalar yaratilabilir ama Maya ile harika tanimi yeniden yazilir.

Saygilar Sevgiler

2004-02-26 10:35:14

heyo burda kimse yohmi

niluferDurna

bir insanın sorusuna bu kadar mı güzel cevap verilir.

teşekkürler [:-)]

2004-02-26 11:20:54

heyo burda kimse yohmi

enterasan

bu s1ralar brasil e takt1m kafay1 maya diyeceme brasil demisim kusura bakmay1n...

2004-02-26 12:36:59

heyo burda kimse yohmi

çağatay köroğlu

bence en ıyısı vray kullanmak

2004-02-26 15:56:31