MENTAL RAY texture hakkında

MENTAL RAY texture hakkında

miracle34

arkadaşlar mental ray in nodlarına tek tek bakıyorum helplerini okuyorum ama takıldığım ve ne işe yaradığını anlayamadığm bir bölüm var Texture Space Mapping ve bunun içinde ki mib_texture_vector, mib_texture_remap ve diğerleri bunların mantığı nedir ne işe yararlar anlayan varsa bana cevap yazarsa sevinirim yada önemsiz şeyler mi onu da anlamadım ben bunları animasyonun yada texturing in hangi aşamasında kullaıcam yada nerede işime yararlar benim hayatımı kolaylaştır mı tutuorial de bulamadım bunlarla ilgili, cevaplarınızı bekliyorum kolay gelsin herkese

2009-02-08 18:31:05

Cvp

miracle34

http://www.mymentalray.com/index.php?option=com_content&view=article&id=64:passthrough-bump-map&catid=43:shaders&Itemid=55

konuyla ilgili bu tutoriali buldum yaptım oldu ama ezbere oluo tabi ben bu node ların mantıklarını anlamak istiyorum yarın bişi çıktımı bilerek kullanabilmem lazım

2009-02-08 21:52:46

Cvp

DARK_Lord

mental ray yin sahip oldugu algoritmik hesaplari maya ya tanitabilmek icin texture in koordinatlarini mental ray de tekrar bastan kurmak gerekiyor vectore cevirip tekrar koordinat vermek gerekiyor cunku maya mental ray in her dedigini anlamiyor...
nese simdilik ezbere ogren bence... [:F]

2009-02-11 00:06:17

Cvp

miracle34

eyvallah baba ama ezbere olmaz tabi mümkün değil öyle eninde sonunda öğrenmem gerekecek :)

2009-02-11 19:53:44