irradance map sorunu
irradance map sorunu
merhaba arkadaşlar render ayarlarında 1.sekmede kullandığım değer bruce force 2.sekmede kullandığım değer light cache olmasına rağmen renderın son aşamasında sahne prepass 1 of 1 olarak taranıyor bunu nasıl çözebilirim bu problem başka dosyadan merge yaptığım bazı nesnelerden dolayı oluyor merge yapmadığım zaman renderın son aşamasında taramıyor bu problemi nasıl çözebilirim irradance map seçili olmadığı halde sahne 1 of 1 yada 2 of 2 vb olarak taranırmı (kullandığım versiyon max 9 64 bit ve vray 1.50 sp1)
Cvp
Başka dosyadan sahnene çağırdığın nesnelerden birinin materyalinde "use interpolation" seçeneği işaretlenmiş olmalı. İşareti kaldırsan irradiance map kullanmadığın halde yaptığı prepass işlemi yapmayacak. Interpolation yapmak zorunluluğu var ise, "use interpolation" işaretli iken Vraymtl >> Option bölümünde "use irradiance map" işaretini kaldırabilirsin.
Cvp
kalimba çok teşekkür ederim ilaç gibi geldi bu bilgi bana[G5][G5][G5]