ANİMASYONDA IŞIK HESAPLAMALARI

ANİMASYONDA IŞIK HESAPLAMALARI

yavuzcan

Öncelikle herkese merhaba. Yapmak istediğim kamerayı evin içerisinde gezdirmek. yani sadece kamera hareketli olacak. dün denemek için evin sadece bir bölümünde 500 frame lik kısa bi render aldım. Animasyon öyle bi hal aldıki sanki gölgeler dans ediyo. göze hoş gelmeyen görüntüler meydana gelmiş.
daha önce hareketli renderda ışık hesaplaması diye bişey duymuştum. zannedersem 3 tane farklı açılardan render alıp birleştirip sonra hesaplama yaptırılmıyormuş.
eğer bu konu hakkında detaylı bilgi verirseniz memnun olurum. Şimdiden teşekkürler....

kullandığım versiyon 3ds max 2008
render motoru v-ray

2008-03-17 09:59:29

Cvp

nev

Vray sahnelerinde, vrayin kendi kamerasını kullanmanı tavsiye ederim. Animasyon alırken ise kamera tipini ´video cam´ ya da ´movie cam´ olarak değiştir bence.
Kolay gelsin.

2008-03-17 10:12:39

Cvp

Legolas

photonmap kullanarak ışık hesaplamasını 1 kere yaptırıp sonrada sahnenizde bu ışık bilgisini kullanarak render alabilirsiniz hem zamandan kazanırsınız hemde daha düzgün bir görüntü elde edersiniz

2008-03-17 10:41:17

Cvp

yavuzcan

cevaplarınız için teşekkürler. dediklerinizi deneyip en kısa zamanda sonucu yazarım . daha değişik yollarıda varsa onlqrıda yazabilirsiniz.

2008-03-17 11:33:04

Cvp

icdeadpeople

[url]http://www.tr3d.com/index.php?islem=bak&id=bilgi&dno=312&r=312[/url]
buda sitede bulunan konu ile alakalı video dersi,

2008-03-17 13:38:50