vray renderde renderi kesip, sonra devam etme ?
vray renderde renderi kesip, sonra devam etme ?
slm,
İki sorum var.
1. Vrayda, örneğin rendering imaj aşamasında veya herhangi bir hesaplama aşamasında kesip, daha sonra aynı yerden renderi devam ettirebiliyormuyuz ?
2. Sabit sahne için ışıkların hesaplanıp buced modda kayıt yaptırdıkdan sonra, sahneye ilave ışık koyduğumda, koyduğum ışık alanı ya siyah çıkıyor yada ışığın etkisi olmuyor. Bucedle kaydettiğim dosyayı dikkate alıyor. Aynı zamandada bucedle kaydetiğim dosyayı kullanması lazım. Böyle bir durum için ilave ışık eklemelerinin de dikkate alınmasını nasıl sağlarız. ?
Cvp
1.cisi irr-map´i kayitlıysa kesip daha sonra devam edebilirsin tabiki. her karede hesaplıcaksa bazen aynı olmayabiliyor.
2.cisini bilmiyorum tekrar hesaplayacaksın heralde başka yolu olduğunu zannetmiyorum :(
Cvp
murat cevap için teşekkür ederim. 1 sorumun cevabı olarak yazdığın irr-mapla kasdettiğin, bucedle kayıt yapılanmı ?
Cvp
Evet..
Ve animasyon render ederken Single yerine multiframe inc. olmasına dikkat et.
Kolay gelsin...
Cvp
Çok teşekkür ederim. Sana da kolay gelsin.