vray sun sararma

vray sun sararma

serkan_serkan

arkadaşlar merhaba. vray sunı kullanarak render aldığımda render sarımsı bir tonda cıkıyor. daha önceki konulara baktığımda sun yüksekliğiyle alakalı olduğu söyleniyor. sunı yükseltiyorum, hatta abartıyorum ama sonuc aynı. nedeni ne olabilir. birseyleri yanlışmı yapıyorum acaba. tesekür ederim. (physical cam, enviromentlere vray sky atıyorum)

2007-05-14 15:43:58

Cvp

reymcc

turbridity değerini düşür

2007-05-13 01:28:01

Cvp

serkan_serkan

turbridity değerini 2 alıyorumzaten ama sonuç aynı. tesekür ederim

2007-05-13 05:17:32

xsekox

xsekox

Vraysunun z ekseni ile oynayabilirsin ne kadar yukarda olursa ışık maviye dönüşecektir.Kolay gelsin.

2007-05-13 11:17:18

Cvp

serkan_serkan

xsekox tesekür ederim. dediğini denemiştim daha önce vermiş olduğun cevabı kullanarak ama sonuc aynı baska bir seyimi var acaba yada bn birseyleri yanlısmı yapıyorum. kolay gelsin

2007-05-13 17:15:34

Cvp

Hasan Karaaslan

istersen sahneden ve ışık ayarlarından bir ekran görüntüsü gönder.

2007-05-13 22:45:04

Cvp

serkan_serkan

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/j3r8S1mdQ.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/ulNkvr077.jpg[/img]

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/ki4AG4d9J.jpg[/img]

tesekür ederim...

2007-05-14 04:11:23

Cvp

kalimba

Sararma çimlerden kaynaklanıyordur. İkinci resimde VraySky bölümünden Sun Node için ayrıca Sun işaretlemene gerek yok, zaten onlar buluşurlar; ayrıca ikisinin değerleri birbirinden farklı gözüküyor. Sun Intenisity Multiplier 0,01 iken (düşük), F-Number değerinin 1,7 gibi yüksek bir değerde olmasında dengesizlik var gibi gözüküyor. Gerçi sonuç istenildiği gibiyse doğru ayar odur.

2007-05-14 07:59:50

Cvp

serkan_serkan

tesekür edeyorum kalimba sorunu cözdüm.. iyi çalısmalar

2007-05-14 15:43:58