vray de cam
vray de cam
anlayamadıgım bı sey var; bı evı dıs cepheden render aldıgımızı dusunelım.sarı ev dekı calısma gıbı .evın ıcı hıc ısık almadıgı ıcın pencerelerde gercekcı bı cam materyali kullanmamızın anlamı kalmıyor deılmı ? o zaman camdakı yansımayı yuksek ve renksız bı cam kullansak daha mantıklı olur gıbı sankı .ama vray materıal de yuksek yansıma nasıl verılır bı turlu cozmedım .nettekı lınklerın bı cogunada baktım . bılen varmı??
Cvp
:))) gercekcı cam derken neyı kasdettıgını anlamadım neyse... :))
v rayda camda yansımayı reflect kısmından verıyosun...
reflect kısmındakı sıyah rengı beyaza doru yaklastırtırdıkca yansıma cogalır...
ama ben reflect kısmına fallof verıp ordakı sıyah degerler beyaz yerın yerını degıstırıyorum sıyahta olan kısmı beyaza yaklastırıyorum...
eksık yazmısım yaa kusura bakma
bıde refract kısmı var tabı buda kırılma dır yansıma gıbı beyaza yaklastırdıkca kırılması fazlalasır...
her camın bı kırılma ındısı vardır... bunuda IQR den ayarlıyosun
bu sana gore degısır..
^^her yiğidin bi yoğurt yiyişi vardır^^ günün anlam ve ehemmiyetni belırten bı soz oldu [S2]