seffaf cam arkası background

seffaf cam arkası background

nasasenior

merhabalar
selikdeki gibi seffaf cam arkasına görüntü vermek için environment a backgound da images atadım ama atadıgım resmindeki tüm renkler bulanık bir seilkde zemindeki ahşapta yansıdı
tam olarak nasıl yapmam gerekiyo
tşk

2006-06-06 14:53:43

Cvp

nasasenior

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/8IzJ4Wajg.jpg[/img]

2006-05-15 11:13:09

Cvp

esatseyidoglu

Yanlış değilsem ahşap kapkamaya verdiğin yansıma değerini düşürmen gerekli .. Ustalar daha iyi bilir. Vray çok karışık ya

2006-05-16 12:13:49

Cvp

nasasenior

ama ahşapta yansıma yokki fog koydum hatta :(

2006-05-16 12:41:35

Cvp

nasasenior

bu arada yukarıdaki çalışmayı ben yapmadım sadece örnek için koydum

2006-05-16 12:56:54

Cvp

esatseyidoglu

O zaman camın arkadasına bir box çiz daha sonra resmi o box kutusunun üstüne ata.

Yada vray gi ayarlarındaki ışığın 1. 2. atlama değerlerini düşürüp dene . Ben vray hiç iyi değilimdir.Sadece forumda bu tip sorunlara genelde böyle çözümler yazılmış . Birde bu şekilde dene istersen

2006-05-16 13:32:45

Cvp

nasasenior

çok saol denicem

2006-05-16 14:10:30

Cvp

nasasenior

yok yaa öylede olmuyoo
nasıl yapacam fikri olan yokmu üstadlar

2006-05-29 12:20:45

Cvp

icdeadpeople

environtmente atadığın kaplama , ortamın o renklerden oluşmasını sağlamak için.environtment in olduğu kısmı tekrar none yada gökyüzü rengi yap.(kaplamanı kaldır)
arkada görünmesini istediğin kaplamayı bir plane ata ve pencereden biraz uzağa istediğin konuma yerleştir.(güneş ışığını engellemeyecek şekilde) bu sorununu çözecektir.

2006-05-29 20:26:48

Cvp

design5D

vray enviromente attığında zeminde yansımaya neden oluyo,sadece zemindede diil,sanırım atmosfer olarak o resim baz alındığı için heryerde oluyo.Vraydeki enviroment değerini standart alıp,oraya jpg atma.render menüsünden yada klavye kısayolu 8 ile çıkan kısma o resmi atmayı dene,onuda material editordeki boş bi slota instance yaparak o boşluğa oturması için ayarlamaları yapabilirsin sanırım

2006-05-29 21:36:28