material aditor sorunu

material aditor sorunu

seckin_yalin

Herkese meraba.
Brazili yeni max 8 e kurdum.Material editoru açtım şu çıktı:
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/ioiBkCOEZ.jpg[/img]

sonra assign renderer kısmından material editordeki kilidi açtım
düzeldi ancak bu seferde brazil r/s yazısı yerine default scanline renderer yazısı çıktı.
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/xJ5OUvwYb.jpg[/img]
Yani bu normal mi, sorun var mı yok mu?Brazilin kendi material editoru var da desteklenmiyo mu?

2006-09-10 18:53:12

Cvp

troy481@

Production:Brazil r/s V1.2.56
Material Editor:Default Scanline Renderer
Active Shade:Default Scanline Renderer
material editor yazılı olan, default scanline renderer in kilidini
açıyorsun.kolay gelsin.

2006-09-10 08:27:05

Cvp

chrome_nickel

brazil, render için kendine özgü bir altyapı kullandığından realtime hızda render´a uygun değildir. bu yüzden material editör gibi max´in realtime render yapılan bölgelerini desteklemez.

ama bu bir sorun değil. material editörü default scanline renderer render yapsa bile, brazil materiallerini, material editörde birebir görebilirsiniz.

ayrıca brazil, material editör rendering, displacement ve object motion blur dışında max´in bütün özelliklerini %100 destekler.

2006-09-10 18:04:02

Cvp

seckin_yalin

Teşekkürler anladım.

2006-09-10 18:53:12