zbush normal map poly limit

zbush normal map poly limit

hanjinsan

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/GKj5rIbAh.jpg[/img]

selam

maya da yaptığım dinazor modelini zbrush a aldıp detaylandırarak normal map ini çıkarmak istedim fakat zbrush ta detayları ekledikten sonra modelim 3 milyon küsür poligon oldu ve zmapper kullanarak normal map ini çıkarmaya çalıştığım zaman 500 000 poligon limit olduğunu belirten bi uyarı alıyorum ne yapmam lazım subdiv levelini düşürüncede detaylar kayboluyo ve zbrush un bi anlamı kalmıyo.

internette zbrush la yapılan örnekleri incelediğim zaman 3 milyon polygondan daha fazla poly ile oluşturulmuş modeller var bu problemi nasıl halledebilirim

2009-09-25 14:51:38

Cvp

Block Mind

1. veya 2. subdivision level´a dönmen lazım. Tool menüsündeki geometri menüsündeki Sdiv level´ını düşürmen lazım ki üst düzey detaya göre alt düzeyde normal map çıkarsın program. Normal map i kaydettikten sonra hangi level´a düştüysen o leveldayken max´e geri exportlaman gerekiyor modelini.

2009-10-02 21:58:17