zbrush da adam gibi texture çözünürlüğü
zbrush da adam gibi texture çözünürlüğü
Zbrush da 3 tip boyama var.
1_project
2_Direk pixel poly
3_ZAppLink3
Lakin modelin üzerinde güzelce boyama yapıp bu 3 teknikten de yararlanmama rağmen neden se colorize to texture ye basıp texture çıktısını almaya geldiğimde bütün çözünürlük veya netlik kayboloyor .
Çok sinir oldum bu iş nasıl çözülüyor..
Cvp
Boyama işleminden sonra 2048 ya da 4096(kısacası yüksek çözünürlükte) çözünürlüğünde bir texture oluştur. RGB intensity´yi 100 yap, en sonunda da Colors to texture de. Bu doğrultuda gidersen sorun çıkacağını sanmıyorum. Yaptığın halde düşük kalitede çıktı alıyorsan bilemiycem malesef.
Kolay gelsin...
Cvp
yüzey yoğunluğunu da yüksek tutmak lazım, zira 3 yöntemde poly paint üstüne, yüzey yoğunluğu kadar detaylı görünebiliyor.
bir çözüm de kaba renklendirme işlemini zbrushta yapıp çıktıyı referans kullanarak ya da direkt üzerine ps veya benzeri birşeylerde düzenleme yapmak olabilir.