zbrush dan max texture gönderme meselesini

zbrush dan max texture gönderme meselesini

3d-anim

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/1hNWFTX8D.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/59107291e.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/3OjPJmTQj.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/fnV4820xz.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/nRih1NwiL.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/sx9kBSMjt.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/atT35W6V6.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/626E1EusD.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/J56Nq8qL0.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/cB7vqY0Qk.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/ofiOq76a1.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/pR40G5ZzH.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/FZlL7F3yV.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/93K557PqI.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/3b3i11RD3.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/676jy553N.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/yokX3g8ZI.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/h3Fn8pUaa.jpg[/img]

2006-05-13 02:25:47

Cvp

3d-anim

arkadaşlar max mat.slotunda v kortinatı tiling kısmına -1 yazıyoruz ki texture modele otuesun.Aksi taktirde kaplama ters gözükecek.

2005-12-25 08:51:17

Cvp

Pulsar

Yazılması gereken birkaç şey var. Birincisi. Max da -1 yaparak ters çevirmeyin. Alın photoshopta ters çevirip kaydedin max da düzgün açın, yoksa sorunlarla karşılaşabilirsiniz.
İkincisi; kaplamayı kaydetmeden önce muhakkak fix seam mi ne böyle bir seçenek var o texture menüsünün bir yerlerinde, muhakkak basın. Böylece şu anda yukarıda, zbrush ekranındaki modelde görünmeyip de maxa atılmış şeklinde kaplamanın orasında burasında görülen o beyaz izler yok olur.

2005-12-25 14:11:29

Cvp

Problem

sağolasın ben de bunu arıyordum çok fazla aramadan bulmuş olduk sayende

2005-12-25 15:30:08

Cvp

Null

bütün mesele şu -1 de imiş..delirecektim bu texture niye ters geliyor diye..tekrardan sağol[:I]

2005-12-25 16:17:59

Cvp

tcay

gerçi sadece boyama için body paint daha iyi değilmi bence daha sağlıklı gibi gözüküyor sonucunda hem bunu maxta direkt ytapıyor hemde oda poligona bakmadan yapıyor ve düzenleme aletleride baya iyi bana öyle geliyor maxtada bo olaya bir el atmalılar hala renkli boyamayı bile poligon sayısına göre yapıyor

2006-01-02 01:03:55

Cvp

seckin_yalin

Zbrusta texture/flip v diyince de oluyo...

2006-05-13 02:25:47