Z-Brush ile Model nasıl texturelanır?
Z-Brush ile Model nasıl texturelanır?
Mesh modeli Z-Brush ile boyar gibi texturlemeyi içeren bir teknik var mı? Yada bu iş için yapılmış bir body painter programı?
Cvp
var ama pixel = poligon olarak. Yani poligon boyuyoruz.
kaplama (resim) de kullanabilirsiniz (poligon yeterliyse. kaplamada bozulma olmaz)
Ufak bir video
[url]http://www.youtube.com/watch?v=lNDVxMG6D2k[/url]
Videoda görünmüyorsa başlangıç şu şekilde >
Boyanacak subtool (modeli) u seçip, COLOR menüsünden "FillObject" diyoruz (Mrgb, Rgb, M ihitayaca göre seçili olmalı).
Yada Tool>Texture> Colorize yi açıyoruz.
Sonrasında videoda göründüğü gibi, fırça yardımı ile boyamayı yapıyoruz.
(benim bildiğim zbrush içinde bu şekilde. ufak bir plugin ile Ps dede boyama yapılabiliniyor.)
Cvp
çok teşekkürler