Zbrushtan sonra maxte uvler dağılmış gözüküyor?
Zbrushtan sonra maxte uvler dağılmış gözüküyor?
Uvler zbrusha atana kadar hepsi kaynaklı.Ama zbrushtan export edince maxte açıyorum hepsini tekrar weld etmem gerekiyor.herkes te böyle mi yoksa bi yerde hatamı yapıyorum?
Cvp
obj export-import tan kaynaklanan bir sorun sanıyorum.
Cvp
Bu sorun, tüm vertexler içinmi geçerli? Yoksa... rastgale, bazı yerlerdemi oluyor?
Zbrushda modeli, Polygroup ile parçalara ayırdıysanız, yeniden tek bir POLYGROUP yaparak, export edin.
Vertexlerle ilgili (benzer) bir problemi, retopology işlemi sırasında yaşıyorum (vertexler iç içe fakat, birleşik değilller.) Polygroup ile problem büyük ölçüde gitsede, halen bazı yerlerde kopuk vertexler var.
Cvp
Yok uvde sorun.uvyi açınca vertexlerin hepsi ayrılmış halde.hepsini seçip weld ediyorum düzeliyor ama ince ayrıntılı yerler uğraştırıyor.Sizlerde yokmu böyle bi sorun
Cvp
Evet, vertexler açık bir şekilde export ediyor.
Import / Export seçeneklerinden WELD-Merge yi işaretliyorum. Değişen bir şey olmuyor.
3.1 de başka buglarda var. Yinede sitesinde bi bakmak gerek, belki problemin nedeni başka birşeydir.
Koyu yeşillerin anlamını söylemeye gerek yok sanırım, ve modelin tamamında :). Vertexlerin hepsi açık.
[img]http://img231.imageshack.us/img231/5467/55756365ga9.jpg[/img]
Cvp
mayada ve diğer proglarda böyle bir sorun yok bi max de var.
Cvp
Silo dada var :P.
Topology işleminde benzer bir sorun oluyor. Vertexler başı boş :)
Cvp
önemli bir sorun değil aslında, zira noktalar üstüste, ek yeri görünmesi gibi bir durum yok. sadece uvw yi düzenlemek istendiği takdirde serkan ın dediği gibi en küçük değere gelinip, vertexlerin tümü seçilerek bir weld işlemi gerekiyor.
Cvp
Öylede Murat en düşük değer 0,001 değilmi ben daha küçüğünü yapamadım.Bu dewğeri girersende dar yerler weld oluyor uvyi bozuyor.
Cvp
Düşük değer yoksa, weld işleminden önce, uv yi scale ederek büyütüp weld etmek çözüm olur sanırım.