zbrush 3d texture cozunurluk sorunu?

zbrush 3d texture cozunurluk sorunu?

3d-anim

zbrush 3.a de nesneyi texture ile boyamaya kalkınca textureler çok duşuk çözünürlükte görünuyor.Aynı textureyi max de kullanınca kaplama sorunsuz.Ama zbrushda kaplamaların netliği bozuk.

2008-01-20 23:11:06

Cvp

Deadbeat

Pixel = poligon olarak boyama yapıyor. Modele Subd eklersen sorunu çözebilirsin. Yada yüksek subd de boyama yapabilirsin.
Farklı bir çözümü varsa bende merak ediyorum.

2008-01-22 19:33:25

Cvp

3d-anim

Arkadaşlar belki sorunumu tam anlatamadım.
Obj olarak zbrush 3.1 e import edilen nesneyi texture ile kaplamaya kalkısınca ekranda texture ler çok bozuk çıkıyor.Aslında texture 800*800 gibi bir şey ama aynı netliği obje uzerinde vermiyor.Modelin subdiv i yuksetmek modele ilk başta atanan texture çözünürlüğünü 4096*4096 yapmak(yukseltmek) sorunu cozmedi.

Aklıma başka bir şey gelmiyor.Zbrush da o zaman texture yapmıyalım o halde.Sadece boyama mı yapılıyor.Bu konuda tutorial de bulamadım.

Zbrush centralde tutorial de aradım.Genelde boyama uzerine.
Saygılarımla.

2008-02-08 12:13:45

Cvp

kocc

Bence senin sorunun Texture içeri verirken texture ayarlarini yükseltmen gerekiyor bunu böyle yap :
yukarda texture altinda altta 256 256 yaziyor onlari vermeden önce remove tikla sonra 256 degerini 1024 veya daha yüksek ver sonra new tikla ve bundan sonra her içeri aldigin görüntü kaliteli olur .
Bak ben kendi logomu bu objenin üzerine yansittim ve ne kadar kaliteli oldugunu görebilirsininz...

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/P09t4Y90g.jpg[/img]

2008-02-09 22:37:49

Cvp

3d-anim

sorunu çözdüm modellenen objenin texture halindeyken subdivision leveli 4 yada 5 olmalı. 1 olunca kaplamalar sorunlu.

2008-04-12 13:33:38

Cvp

Deadbeat

2 inci mesajı dikkatsiz okuduk sanırım.

2008-04-16 12:06:37

Cvp

3d-anim

oh evet.Çok dikkatsiz hemde.
[G3]

2008-04-17 18:00:00