zbruh normal maps sorunu

zbruh normal maps sorunu

3d-anim

Zbruh 3.1 de normal maps oluşturup modeli ve normal maps i export ediyorum.
Max de standart mat.de bump kanalına normal bump ekliyorum. burdan export ettiğim normal bump imagesini -1 ile flip leyip alıyorum.Objeme atıyorum.

Ama etkili bir kabartma etkisi oluşmuyor.Modele mesh smooth ekliyorum gene değişen bir şey yok.

Ayrıca zmapper kullanmıyorum.Acaba zmapper ekran kartımı istiyor(toshiba stallate ekran kartı intel model 128 mb. butunleşik) neden hata veriyor anlamadım.

Zbrush 2.0 da oldukça iyiydi normal map .

2008-05-04 18:21:45

Cvp

kazmamurat

bi render görebilir miyiz hocam?

2007-11-26 11:12:02

Cvp

lzgnzngn

iki yol var birincisi displacementi çıkarmak ve kaplama olarak internetten normal rgb mat kaplamasını eklersin... burdan gayet i bir normal maps çıkıyor aslında... ikinci ve asıl ise zmapper tabiki ve mutlaka kullanmalısın. ama ekran kartı alman gerekiyo tercihen nvida işini görür ( ati de sorun çıkarmıyor) ayarlar zmapperda biraz karışık görünüyo ama çok zor deil...

2008-05-04 18:21:45