Zbrushtan maya´ya disp
Zbrushtan maya´ya disp
Herkese selam, Bu modelimi mayada yaptım ve uvw sini aldım daha sonra zbrush 3.1 ile dokusunu ve disp ayarladım ve maya aktardım fakat aktardıktan sonra maya da rende aldığımda modelde parçalanmalar oluyor nedeni nedir şimdiden teşekkürler
http://www.tr3d.com/dosyalar/4ynXf1zvu.jpg
Cvp
cikisinni uv si dogrumu zbrustan? bazen ters cikiyor ve cozunurlugun kac displace mapin?
Cvp
uv sini ters çevirdim disp. çözünürlüğüde 2048
Cvp
hm mvalla fikrim yok oaman belki maya ayarlarinda bir sorun vardir maya bilmiyorum , gnomon dvdlerinde var maya ile ilgili dersler belki onlari edinsen yarari olabilir...kolay gelsin
Cvp
*mental ray approximation editorden displacement ve subdiv tesellation olusturdunmu
*polygon modda (menu modu) Normals>soften edge uygula
*disp map in özelliklerinde (ilk resim dosyaysıysa file1) color balance da alpha gain ve offset var bunlar zbrush ta alpha penceresinde Alpha depth factor deki sayı alpha gain e offset ise gain e yazdıgımız sayının yarısının negatifi
yani alpha gain 5 ise offset -2.5
*disp map in özelliklerinde image sample quadratic ten none yapabilirsin
yukarda yazdıklarımı linkteki resme bakmadan yazdım ama resme bakınca uv hatalı sanırım