MAX to ZBRUSH to MAX
MAX to ZBRUSH to MAX
Arkadaşlar ;
Low poly modellemeyi Max ile yaptıktan sonra Zbrush programına atıyorum. Elimde bir kaç video tutorial var fakat onlardaki herşeyi uygulamama rağmen bir türlü istediğim sonucu alamıyorum.
Disp Map ler çok farklı oluyor model bozuk gözüküyor.
Eğer elinde bunu çok detaylı anlatan video veya html tutorial olan varsa yada
Bana kendisi açıklayacak bir arkadaş varsa lütfen yardım etsin.
Teşekkürler
Cvp
kardeş ben bi kaç gündür uğraşıyorum bi sonuca varmış gibiyim şu an istersen yardımcı olabilirim.Nerde sorun olduğunu söylersen tabi.
Cvp
Selam kardeşim ; vallahi takıldığım yer maxte aslında.
zbrushta modellemeyi detayını fln yapıyorum ama maxe atınca dispmap sorun çıkartıyor. bi çok şey denedim ama olmadı hep bozuk gösteriyor modeli.
Cvp
Vray demi render alıyorsun?Eğer öyleyse displacement texture u ters çevirmeyi dene flip vertical yap yani.Bi de öyle dene.sonra material editorde output bölümünde rgb offset ayarını -0,5 veya aşağı çek.düzelene kadar denemen lazım.ben genelde bu ikisiyle uğraşıyorum.
Cvp
UVLayout v2 Pro uygulamasını edinmeye çalışın bu uygulama ile uv problemleri dert olmaktan çıkıyor. sitesinde tutorialleri de olacaktı.
Cvp
sorunun cevabı bu 2 linkde fazlası ile detaylı olarak net bir şekilde anlatıldı işine yarayacagını umuyorum
kolay gelsin...
http://forum.cg-turk.com/viewtopic.php?f=22&t=178
http://forum.cg-turk.com/viewtopic.php?f=22&t=183
Re:Cvp
[quote=436] Yazan: burakkiyici
sorunun cevabı bu 2 linkde fazlası ile detaylı olarak net bir şekilde anlatıldı işine yarayacagını umuyorum
kolay gelsin...
http://forum.cg-turk.com/viewtopic.php?f=22&t=178
http://forum.cg-turk.com/viewtopic.php?f=22&t=183[/quote]
Çok harika, çok yardımcı olacağından eminim.