max´ten zbrush´a zbrush´tan max´e
max´ten zbrush´a zbrush´tan max´e
Merhaba arkadaşlar n zamandır uğraşıyorum şu işe bi çözüm bulamadım max´te yaptığım modelin uvw alıp zbrusa aktarıyorum fakat boyamada şöyle bi problem oluşuyor
http://www.tr3d.com/dosyalar/1k2pOBZnj.jpg
daha sonrada zbrushta displacement denemesi yapıyorum maxe aktardığımdada şöyle bi problem oluşuyor
http://www.tr3d.com/dosyalar/8u679ILv7.jpg
nerden olduğunu bulamadım yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
Cvp
arkdaşım senin sorunun çevapı zbrush dan aldığın displacement resmi 180 derçe dönüyor bunu çözmenin yolu ya phoshop da resmi döndüreçen veya max de açtıktan sonra bitmap de resmi 180 derce döndüreçen
kolay gelsin :)
Cvp
UVW lerin V´lerini maxte -1 olarak girmen lazım. Dikey olarak döndürmen anlamına geliyor (Flip vertical).
Cvp
cevaplar için saolun arkadaşlar