image ve alpha library?
image ve alpha library?
arkadaşlar image ve alpha library yükledim load image diyorum ama resimleri göremiyorum.plugin dosyasını ve resim klasorunu zdata/zplugin içine kopyalamam ragmen görünmüyo sorun nerdedir acaba?
Cvp
load image nerden diyon merak etim bir resim atarsan belki daha açıklıyıcı olur.
Cvp
ya images plane diye bi plugin varya onu yükledim oldukça kullanışlı ve çok gerekli bir plugin ama bende çalışmıyo.dosyaları yerine kopyaladıgım halde.neden oldugunu anlamadım
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/i29KlD9L8.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/64189E0FS.jpg[/img]
bu kaynagada emrenin açtıgı topicten ulaşmıştım
http://www.tr3d.com/index.php?f=20&oku=76&id=forum
bu arada tuncay seni yakalamışken aslında bundan daha büyük sorunum var öteki olmasada olur bunun yanında açıkcası
sorun su plane ile doku yamıyorum modele hiçbir modelde sorun yok ama bu modelde böylebir sorun çıkıyo projection masterden çıktıgımda eklemiş oldugum doku polylere parçalanıyo maxteki gibi sanki uv map atanmamış gibi
---------------------------------çalışma----------------
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/wfmsTf1ff.jpg[/img]
-------------------------------sorun---------------------
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/dt5ZHx7yn.jpg[/img]
özellikle 2.sorunum ile ilgili bir önerin var ise çok makbule geçicek açıkcası..
Cvp
plagin bende açtığımda hata verip kapanıyor ,boyama olayını ben zb. yapmadığımdan sorunun nedenini bilemiyeceğim bana bodypaint veya mayada boyamak daha pratik geliyor 3dboyama için genelde bende photoshopta boyuyorum uvlerini açıp ama 3d boyamada bence zb. o kadarda etkili değil dediğim programlar hem irealtime yani anında dönderip anında boyama yaptığından zb göre daha aktif geliyor .
Cvp
plugin olayını çözdüm tuncay.aslında bu 3d boyama degil bir nevi 3d deri giydirme diyelim boyamada sorun yok açıkcası.Şimdi aklıma söyle bisey geliyo acaba bu modeli mayaya export edip uvmap ayarlarını yaptıktan sonra tekrar zbye import etsem acaba sorunu çözebilirmiyim diye düşünüyorum.Aslında maxe de export yapılabilir ama zb maya ile daha kordineli çalışıyo ama busefer bende mayayı kullanamıyorum.off çıldırmamak elde degil yaa...
Cvp
ben zbrush 2.0 buldum orda image plaein le çalıştım.Bir sorun olmadı.İmport ettikten sonra 3d obj. yi ilk önce 1048*1048 gibi çözünülürlükte texture atayıp daha songa guv (zbrush kendisi oluşturuyo)texture mapping yapıyorum .Daha sonra project masterden de boyama veya 3d plane ile texture atoyorum.İzlediğim yol bu ve sorun yok.
Cvp
neden 1048x1048 texture erdal ben bunu anlamadım?mesela deri yapıcaksın buldugun texture 640x480.napcaz bunu o boyutamı getirices ilk?.Bu dedigini ben nettede gördüm o yüzden soruyorum
Cvp
İLLAKİ 104 OLSUN DEMEK İSTEMEDİM.
OBJEYE ATANAN MALZEME YUKSEK ÇÖZÜNÜRLÜKLÜ OLSA İYİ OLUR.