mum ve duman (denerimon)
mum ve duman (denerimon)
mum ve duman (denerimon) zbrush, 3ds max 2008, vray, photoshop
zbrushdan normal ve disp map çıkararak max da uygulamayı öğrenmek üzerine yapmış olduğum bir çalışma.. mum, mum altlığı ve garip nesne zbrush da modellenmiştir.
Cvp
tebrik ederim guzel bir calisma .. mum disinda diger objeleri cozemesemde :)
Cvp
süper bi render kaplamalar dehşet güzel.metarialleri iyi kullanıyosun işi çözmüşsün tebrikler.
Cvp
duman, siyah-beyaz bir hazır görüntünün opacitymap olarak kullanılması ile mi oluşturuldu acaba? Yoksa parçack sistemleri ile uğraştın mı?
Cvp
çok teşekkürler yorumlar için.. ve ayrıca evet, video olmadığı için dumanı hazır fotoğraftan kullandım.. renderdan sonra photoshopla fotoğrafı ekledim ve "screen" moduna aldım... parçacıkla uğraşmak epey zahmetli..video olmadıkça kullanmamak lazım bence :)
Cvp
gerçekten güzelmiş.ellerine sağlık:))özellikle kaplamalar süper...
Cvp
çok güzel bi çalışm aolmuş kaplamalar çok gerçekçi tebrik ederim hatta bu konuda senden yardım istesem iyi olur o duvar kağıdını nasıl yaptığını öğrenmek isterim
Cvp
çok teşekkürler tekrar..
ayrıca kaplama olarak genelde total texture serisinden kullanıyorum ama buradaki duvar kağıdı ve zemin maxwell render sitesindeki maxwell materials bölümünden indirdiğim kaplamalardan.. maxwell materials i şiddetle tavsiye ederim..
maxwell render kullanmanıza gerek yok.. indirdiğiniz material dosyası içinde tüm mapleri mevcut (normal, specular, disp.,bump vs..) ve maxvel sitesinden ücretsiz temin edilebiliyor, üye olmak yeterli..
ve material hazırlarken mutlaka normal map, bump map ve specular map kullanırım.. bulamamışsam kendim hazırlarım (crazy bump veya xNormal gibi programlar çok yardımcı oluyor)
Cvp
GAYET BAŞARILI
Cvp
herşey süper ellerine sağlık. bir tek şu yer kaplamasının arasındaki boşluklar yada köşe pah ları biraz fazla kaçmış sanki.